12. maaliskuuta 2011

My craziest week for a while



Mulla on kiireista taas vaihteeks... Miks musta tuntuu et mun kaikki postaukset alkaa samalla tavalla, ma valittelemassa siita ku ei ikina ehi tekeen mitaan :D Hei, ens syksyn vaihtarit, varautukaa tahan, siis kiireiseen arkeen! Mutta mutta, hyvin on menny. Oon kayny mm. jaakiekkopelissa jossa jouduin paparazzi-ystavieni Ainon ja Elisan saartamiksi :D Oli tosi kiva naha niita, Elisaa en ookkaan pitkaan aikaan nahny ja Aino-Putaakin oli taas vaihteeks kiva nahra :)

Sitte oon kayny pari kertaa tanningissa nytte pari viikon aikana, enaa en vaan yksinkertasesti ehi arkipaivina kaymaan kun on koulu, laksyt ja treenit, nii mitas siina sitte? :D Onneks viikonloput + perjantait on kaveriaikaa/vapaa-aikaa, eli ehtii tekeen sit sillo mita haluaa :) Kaytiin Carlotan kanssa shoppaileen ja syotiin pandaa... Et alors, mon iPhone a eu un accident tres mauvais :( En tie meniks oikein (aksetteja ei talla nappaimistolla pysty tekeen). Mutta siis suomeks et mun iPhone joutu onnettomuuteen, panda hyokkas sen kimppuun mun haarukasta :(

Lisaks viimeistelin ton mun rannekorun (olin siis ostanu noi kaks killutinta siien jo ajat sitte) ja viimein ostin ton mun itse rannekorun mihin sai laitettua :) Oikein ihana, toi on ollu kovassa kaytossa, hintaa oli $150, tosin sain ite halvemmalla, haha. Aattelin viela ostaa yhen tai kaks killutinta siihen, kattoo ny ku loytaa kivoja. Niita on joku viis miljoonaa erilaista enka ma osaa paattaa...


^Oh gosh, who's that pretty Italian! And who's that ugly Finnish...? :D

Mulla alko nytte sitte yleisurheilun eli trackin kevatkausi ja oon tavannu ja saanu ihan sikana uusia kaveita, ihan niinku viime syksyna kun alotin cross countryn. Meilla on aika tosi hauskaa ennen treeneja ja siks ollaanki tultu aina pari minsaa myohassa (valmentajat ei oikein tykkaa) :D Mutta joo. Tossa yhessa kuvassa missa on toi mun musta-valkonen longchampin laukku, niin mun kaveri Erick halus kokeilla sita ja poseerata ku malli. Sit se neropatti kaansi just paansa ku Carlotta otti kuvaa.. :D 

Tallasta talla kertaa, ens viikon torstaina alkaa kevatloma eli vahan niinku meijan hiihtoloma, tosin se on kymmenen paivaa :) Ja oon ylpee itestani, oon vahentany roskaruuan syontia! Nyt on enaa 2 kertaa viikko! Ja alkaa pelastyko, en oo lihonu taalla viela yhtaan, kiitos mun yleisurheilu-raakki-treenien :D

Vk

ps, naytanko noissa kuvissa yhtaan ruskettuneelta? :D 

2 kommenttia:

  1. Mitämitä söikkö oikeeta oikeeta pandaa, sitä karhua? :O :D OLIKO HYVÄÄ?

    VastaaPoista
  2. Kyl sä vähä ruskeemmalta näytät! :) Ihana tuo käsikoru, love it ♥

    VastaaPoista