23. elokuuta 2010

d-day

siis oikeesti apua apua kauhee paniikki! Huomenna siis klo 9.25 aamulla lähtee lento eka frankfurtiin, sitte washington D.C:n ja sitte portlandiin! ei mua oikeestaan toi lentäminen jännitä... ku oon lentäny ennenki yksi maapallon toiselle puolelle, mut mua on alkanu huolettaa toi matkatavaroitten määrä... vaan 20 kg! Ei tuu onnistuun... vaatteet vasta pakattu ja toi pursuilee jo viimesiään :D no ei ihan.

löysin onneks ne kaavakkeet joista panikoin viime postauksessa. kaikki pitäs olla nyt ok... jos iskä saa hommattua mun piilarit ja ehtii vielä ettiin uuden suojakalvon mun iPhoneen :D


hahaa, loppuun kuva musta :D

2 kommenttia:

  1. Tulin nyt tähän suoraan kommentoimaan, et hei pidä hauskaa!!! Apua, miten aika on menny niin nopeesti, eikä me ehitty nähä viä uudetaan kesällä! Mä en oo sitten päivitelly tota mun blogia "vähään" aikaan, joten ei kannata ihmetellä :D

    VastaaPoista
  2. kiitti hei :) joo muaki harmitti ku ei ehitty nakeen, mut hei, sitten kun palaan niin on paljon aikaa! :D zekkaan sun blogis kuiteski :DDD

    VastaaPoista