14. kesäkuuta 2011

Saying goodbyes to a friend - 14 days left

pic100 091
pic100 095
pic100 088

Vietettii Rodin vikaa iltaa Oregonissa ja mentiin sen hostien kanssa kiinalaiseen joka oli tosi hyvaa :--) Se kerto kaikkee jannaa Perusta ja set se tilas justiinsa 12 kukonmunaa et se voi osallistua kukkotappeluihin ens vuonna. Se on kuulemma isoo bisnesta siela ja se aikoo osallistua yhteen kisaan mista voi voittaa $ 10 000 :--D Aika jannaa! Olihan toi ilta kieltamatta aika haikee ku ei me tulla varmaan enaa ikina ikina ikina nakeen :--( 

Tanaan sit hengattii Carlotan ja Lucien kanssa ja mentiin ottaan tollasen kukonsulat hiuksiin, mika on taala jenkeissa ainakin meilla pain taala lansirannikkolla niin muotia. Toi on ihan hieno, halusin oikeestaan vaan kokeilla eika se mun hiuksis hirveesti nay ainakaan tossa kuvassa. Pistan myohemmin lisaa kuvia :) Ostin mun siskollekki kans yhen mut saa naha osaanko ma laittaa sita sit paikoilleen... Hintaa yhella oli $10, mutku ostin kans niin sain molemmat hintaan $17 :)

Vk

5 kommenttia:

  1. uiui iha sika hieno, mäki haluun tollasen sulka jutun heti elokuus ku lähen:-D! oliks muute paljonki värei ja kaua tollane pysyy? ja hei vähä läppä muute, sähä oot aika paljo ton yhen italialaisen tytön kaa ni munki host perheesee on tulos yks Giada italiast;) ja viel sellast tätä blogii on sika kiva lukee!

    VastaaPoista
  2. Vähä jänskä toi sulka. :'D Eka ajattelin että oot laittanu villiks ja shokkivärjänny yhen osan hiuksista. :'D Ihan hassua, kukkotappeluita... Jenkit ne keksii kaikenlaista. Harmi tosiaan, että vikoja päiviä viedään sielläpäin.

    VastaaPoista
  3. Siisti sulka kyllä :d toivottavasti noita tulis tännekin, mä haluan kanssa :c
    Nii ja hei kiitti hirveesti tästä sun blogista! :) Tää on rohkassu ihan hirveesti mua mun vaihtarihaaveissa ja suunnitelmissa ja muutenki vaikutat tosi hyvältä ja mukavalta tyypiltä :) Harmi että sun vuosi on kohta ohi, vaikka kotiin onki varmaan aika kiva palata pitkästä aikaa :D Mä aion joka tapauksessa varmaan roikkua täällä sun blogissa sen paluun jälkeenkin!

    VastaaPoista
  4. heii semmonen kysymys olis että mitä veit sun host perheelle tuliaisiks ku tulit sinne? Lähen elokuussa ite Arizonaan vaihtoon ja pitäis jotain keksii sinne vietäväks:D

    VastaaPoista
  5. Julia: Paljon vareja ja tota voi pitaa niin kauan kun haluu ja voi ottaa pois valilla :--) Kiitos!

    Miika: Ei taala jenkeissa on kukkotappelut kielletty, siela perussa se mun kaveri niita harrastelis :)

    Nekku: Hee kiitos viestista, mua ei mun blogissa kenenkaan roikkumiset haittaile :)

    Laura: Vein muumiboxin mun hostsiskolle, fatzerin suklaata ja kirkkaan mariskoolin. Ja kaks suomi kirjaa :---) Salmiakkia ei kannata tuoda koska jenkit ei siita kauheesti valita, mut melki mika vaan suomalainen on yleensa kiva. Musta kirja on kiva kun ne voi sit siita kattella kuvia ja vahan naha millasta suomessa on :)

    VastaaPoista