22. kesäkuuta 2011

Seattle - 6 days left

IMG_6869
IMG_6899
IMG_6885
IMG_6925
IMG_6943
IMG_6921

Mun hostit halus vieda mut Seattleen, joka on siis tan alueen isoin kaupunki ja se sijaitsee washingtonissa. Mentiin siis sinne autolla, kesti reilu kolme tuntia. Seattlessa me suunnistettiin eka tohon Space Needleen, joka on siis tollanen nakoalatorni ja sielta ylhaalta nakee tyyliin sen koko kaupungin :) sitte mentin Pike's Markettiin, mika on siis vahan niinku tori jossa myydaan ihan sikana kaikkee kraasaa ja myos toosi hyvaa ruokaa :) Siela oli tollanen tyyppi joka oli pukeutunu peileihin, lol :--D varmaan oli pikkasen kuuma tossa asussa ku tuola oli muutenki kauhee helle! Sitte sen torin jalkeen me mentiin Seattle Premium Outlets nimiselle ostarille jossa oli siis tietty kaikki mun lempparit, Guess, Hifiger, Juicy Couture, Benetton, Converse jne jne jne. Niita liikkeita oli varmaan oli 100 siela ja kaikissa kivat alennukset atm :--) Kylhan mie shit shoppailin. Sori muuten taa ihana viikon tauko, mut oon ollu kiireinen eika mulla oikeen oo ollu mitaan kuvia ja musta postauksia on tylsa lukee ilman kuvia... No mut siis tassa taa nyt sit oli, kommatkaa :)

Vk

ps, ollaan mun hostaidin kanssa pakattu mun tavaroita ja nayttaa lupaavasti silta et selviin kotiin EHKA VAAN kahella matkalaukulla. Eli mun pitaa maksaa vaan $ 50 et saan kaikki mun rojut suomeen. Oisin oikeesti joutunu $ 70 mutku oo nii paasen halvemmal! :--D

4 kommenttia:

  1. Pääsen kanssa varmasti Seattleen kun meen Amerikkaan, koska paikka missä serkkuni asuu on ihan Seattlen vieresssä <3

    VastaaPoista
  2. Niin o mut toivottavasti saat sit hosteiltas ja aluevalvojaltas luvan, ei sinne noin vaa laheta :) Mut kiva juttu, Seattle on upee paikka!

    VastaaPoista
  3. Meen siis serkuille ihan vaan kahdeks viikkoo, että niiden kanssa tulee varmasti käytyä :D!

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! ;)

    http://superelinam.blogspot.com/

    VastaaPoista