14. huhtikuuta 2011

And I run run run and I win

pic55 013
pic55 025
pic55 017
pic55 029
pic55 026
pic55 011
pic55 028

Heij, oonpas nyt kamalan ilonen :) Eilen meilla oli yleisurheilukisat Glencoessa (joka on muuten kauhee ghetto) ja ma sain yllatyksekseni kuulla, et ma sain kunnian juosta mun 4x100m viestin ja 200 m varsityssa, eli edustusjoukkueessa. Pieni paniikkihan siina iski kun en oo aikasemmin ollu taysin edustusjoukkueessa, vaan silleen valilla... No, valmentajat halus kokeilla et miten parjaan ja ihan hyvinhan se meni :) 

Sitten! Ma juoksin mun 100m sprintin juniot varsityn eli siis kakkostason ykkoslahdossa ja voitin! En voi kasittaa sita, olin kaikkein nopein! Paransin mun 100m aikaa ihan sikana (14.85 oli ennen, nyt on 14.09) ja olin viela ekaki. Olin niin ihana juosta maaliin ku koko joukkue vaan huusi et 'go tigard!' (meijan koulu) ja 'go veera!'. Oli ihana tunne kun kaikki kannusti :) Tanaan koulussa tosi moni tuli sanoon et hyvin tehty (jopa jotkun opetkin), tais mun voitto tulla ika yllatyksena vahan kaikille! :D

Oli muutenkin tosi hauska paiva, hengattiin koko paiva Carlotan ja Erickin kans :) Se on niin kivaa (ja toisaalta surullista) et nytte tassa loppuvaiheessa kun oon jo parin kuukauden paasta lahossa, niin mulle on muodostunu sellanen kiva kaveriporukka taala joitten kanssa on kiva viettaa aikaa... Niina hetkina ma en voi olla ku tyytyvainen et paatin lahtee vaihtoon. Nyt on sellanen fiilis et oikeesti, ihanaa. Elama on upeeta :)

Huomenna on siis perjantai ja meilla ei oo koulua... Saas siis naha mita tapahtuu. Lauantaina on mun hostisan autokerhon joku aamiaisjuttu jossain ravintolassa, me mennaan sinne ja sitten mennaan sen jalkeen Niken outlettiin shoppaan. Se ei siis oo mikaan tavallinen vaan 'Nike Employe store' (jotain sinne pain), jonne paasee siis vaan tyontekijat ja jotkut suhteilla/tyon kautta tyyliin kerran vuodes. Siis Niken uusia vaatteita puoleen hintaan sellasessa himo varastossa mun kasittaakseni. No, meen sinne pallisteleen ja kattoon jos jotain loytyis. Tarttisin ainaki uusia piikkeja mun piikkareihin...

Vk

ps, huomatkaa mun hehkeet juoksu kuvat :D Kivat reisilihakset hehs.

3 kommenttia:

  1. Ei sulla ole ollut suunnitelmissa muuttaa Amerikkaan vanhempana? :) Vitsi toi sää näyttää ihanalta...

    VastaaPoista
  2. Onnee tosta voitosta!!! :D Ihan outoo, että sä tuut sieltä kohta!

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi tosi ihana blogi sulla! Harmi vaan kun löysin tän tällee nyt vasta, kun kohta jo lähdet. Mut pidä hauskat pari kuukautta! :-)

    VastaaPoista