22. huhtikuuta 2011

Broken legs 'n Easter

kuva
pic56 021
pic56 020

For some reason I'm able to look horrible in almost every single picture. 

No mutta mutta! Hyvaa paasiaisviikkoa kaikille taalat jenkeista, jossa paasiainen on ihan erilainen suomeen verratuna ja tatytyy sanoo et suomen versiosta tykkaan kyl enemman, vaikkei tassa jenkkiversiossa mitaan vikaa ookkaan! No, sunnuntaina me mennaan paasiaisbrunssille, sillon varmaan teen kans postaukse. No, nyt voisin kertoo vahan et mita oon viime viikkosen aikana puuhastellu!

Keskiviikkona oli viimeset kotikisat joissa mulla meni nyt sitten huonosti, koska olin loukkaantuneena, syy: Penikkatauti kummassakin saaressa. Juokseminen sattuu, arsyttaa, turhauttaa, en voi teha melkeen mitaan ja kova on halu yrittaa :D Ma en oo mitaan luovuttajatyyppia, kuten jotkut on varmaan jossain elamanvaiheessa huomannu ;) No, olin 4x100m toka ja oltiin sit edustusjoukkueessa ja parannettiin aika sekunnilla. Oon tyytyvainen siihen, koska se olikin sit eka mita juostiin ja ton jalkeen mun jalkoihin sattu niin paljon etten ees pystyny kaveleen... Hurmaavaa, eiko?

Naihin tunnelmiin taas... Huomenna ois tarkotus "pitaa hauskaa", Calotta ja Lucie sano et mennaan shoppaamaan :D Saas naha miten menee, luultavasti hyvin koska molemmat on ihan mahtavia! :) <3

Vk


1 kommentti:

  1. Haluisin kysyä sulta semmosta, että missä kaupungissa olet siellä oregonissa? Itse olen kesällä lähdössä vaihtoon juuri oregoniin ja olen miettinyt, että minkälaiset vuodenajan vaihtelut siellä on? onko lunta talvella ja sataako paljon niinkuin netissä sanottiin?

    VastaaPoista