3. huhtikuuta 2011

-Excuse me... Can I have another...? -Again?!?


Apua, ma oon muuttunu ihan liian kiireiseks viimeaikoina, mulla ei oo ollu moneen viikkoon paivia jolloin en ois tehny mitaan :--D Toisaalta ihan kiva ja toisaalta ei. No, pysyn kiireisena ja koti-ikava pysyy kaukana, niinhan se menee :)

Tassa viimeaikoina mun arki kuluu paa-asiassa treeneihin (5 kertaa viikossa ma-pe, kolme tuntia kerrallaan). Yleisurheilu on kivaa, mut rankkaa. Meijan joukkue on osavaltion parhaimpia, tunnen valilla itteni tosi huonoks siela, vaikka en ma oikeesti mikaan huono oo. Oon ihan hyva, oisin parempi mut taa on vasta mun eka vuosi ja suurin osa siela on harrastanu ainaski kolme vuotta :--D No, viimekisois oli oman starttini toka. Oon ihan ilonen. Nyt siis juoksen 100 m, 200 m ja 4x100m relay eli viestijuoksu :)

Ma en muista puhuinko aikasemmi mut ku olin Hilfigerin outletis shoppaamassa niin ostin tollatteen ihana pinkin hupparin ^^ Pinkki ei oo yleensa mun vari, mut toi on tosi kiva!

Viime lauantaina kaytiin Carlotan kanssa solkussa (saatiin tietaa et me ollaan laskettu meijan jaljella olevat kaynnut ihan vaarin, meilla on viela yheksan kertaa jaljella) ja mentiin siita sitte Red Robiniin burgereille. Se, on muuten paras hampparipaikka ikina. Juomaa ja ranskiksia saa syoda siela niin paljo ku haluaa, ne tarjoilijat tuo aina maksutta lisaa jos tahtoo. Sen hampparin jalkeen minka soin niin en kyl jaksanu niita ranskalaisia yhtaan :---D Mutta kylla muhun kolme tollasta mansikkalimonadiajutskaa uppos. Ne oli tosi hyvia ja se tarjoilija vaan naureskili mulle ku join kaks tollasta putkeet jossain viides minsas. Noku mun hamppari oli niin tulinen (oma vika ku tilasin jalapeno- hampparin hehhe)

Sit me mentiin shoppaamaan. Oli tarkotus ettii prom eli tanssiaismekkoo Carlotalle. Ma kaytan mun vahan aikaa sitten ostamaa mekkoo, sellasta kivaa musta ruskeeta jota en oo ennen kayttany. Ostin itelleni kengat, sellatteet ihanat mustat korkkarit promiin $ 22 forever 21:sta. Oon ihan ihmeissani, yleensa mikkaan korkakrit ei sovi mulle kun ne on joku liian isot tai pienet, sattu, hiertaa, linksuu tai kaikkee muuta kivaa, mut noi istu sitte ihan taydellisesti. Saa tosin naha miten kestaa haha >:D

Mun lahtopaiva on varmistunu ja lahen takas suomeen kesakuun 28. paiva, eli EF:n viimesessa paluuryhmassa mun hostien pyynnosta. Olis ollu kiva tulla juhannukseks takas ;D mu ei sitte siis niin paljosti kyl haittaa.... Onha mulla aikaa olla suomessa mun koko loppuelama tyyliin ja kerranpa ma taala vaihossa oon. Nautin siis loppuun asti :)

Vk

ps, tulipas tekstia :D Niin hei olisko kellaa postausideoita? Haluisitteko videopostauksen? :---D

7 kommenttia:

  1. Tee ihmeessä videopostaus!Vitsi ku oot noin ihanan ruskee, ja toi pinkki huppari on ihana! Tosi kivoja kuvia taas kerran ! :))

    VastaaPoista
  2. Joo, videopostaus! Muutenkin niin ihania nää kaikki postaukset ja olis kiva nähä välillä videotakin (: Ihankun en muutenkaan stalkkais sua tarpeeks!

    -Sunny96/Henna

    VastaaPoista
  3. Tosi ihana blogi tää :)
    tässä uus lukija

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kyllä videopostaus olis ihana.:D Oot niin herttanen! Tosi hyvin näkyy rusketus. Sulle sopii rusketus. :)

    VastaaPoista
  5. Hantta: Joo vois :)

    maria: Kiitoksia :)

    tubu: Oukkei :)

    Sunny96: Ahahahaaa toki voin teha videon :)

    Saara: Kiitos :)

    Miika: Voi apua kiitos :D

    VastaaPoista