4. toukokuuta 2011

Erick's 18

pic100 001
pic100 004
pic100 003
pic100 005

Tanaan mun kaveri Erick taytti 18 ja meilla oli kauheet juhlimiset tiedossa :---D No ei vaan, mut pikkusen me sita muisteltiin. Aamulla mentiin ostaan silel kakku, donitseja ja ilmapalloja ja myohastyttiinkin sen takia koulusta vahan mut oli sen arvosta kun nain sen ilmeen :---D Erick on mun yks parhainpia kavereita taala ja se on tosi hauska tyyppi, lahinna just sen takia kun se on niin RANDOMI. Sen jutut on oikeesti ihan randomeja kun olla ja voi, mut sita on hauska kuunnella. Valilla musta tuntuu et taitaa olla pilvessa koko jatka 24/7 mut ihan sama :---D

Vk

ps, tanaan oli alykuuma ja otin tanaan ulkona aurinkoo!oli ainaski 23 astetta, ihan varmasti... Tuli kivat rusketusrajat, hehs. Vois muuten ostaa aurinkorasvaa jos naa helteet jatkuu, vaikka enhan ma oo yleensa pala kauheen helposti, mut silti. Jee oon tanaa vahan randomil tuulel kuten tekstista voi paatella :---D

2 kommenttia:

  1. Ohohoo SuperMario muroja ja ekstra söpöjä jätkii ;;D

    VastaaPoista
  2. moi! :) et varmaan muista mua, mut kerroin sillon jonkun sun postauksen kommentteihin että oon ite lähössä kans vaihtoon syksyllä ja että mul on länsirannikko aluevalintana.. sillon sanoit et toivottavasti pääsen Oregoniin, ja arvaas vaan, eilen tuli puhelu että just siellä oli joku aluevalvoja bongannu mun hakemuksen! niin aattelin että jos jaksasit kertoo mulle lisää Oregonista, vaik tehä postauksen tai laittaa mulle mailia ( its.noora@hotmail.com ) :))

    VastaaPoista