1. toukokuuta 2011

You're so hypnotizing

5675860761_0b79c06506_b
5675859943_98facd94ff_b
5675865227_e28c721229_b
5676417926_3e23530122_b
5676416480_f3a18ef073_b
5676417190_6682fd483e_b
5676418548_1b46147f08_b
5676419484_5357bda0e1_b
5675854719_2c90eba21e_b
5675854149_643c659d40_b

Heipsun kaikki lukijaiseni! :--) Eilen oli prom ja taytyy sanoo et oli kylla hauskaa ja sen arvosta ja oon ehdottomasti ilonen et lahin koko juttuun mukaan! Kallistahan se oli, mutta kerran elamassa mulle kun tallanen mahdollisuus tulee niin totta kai taytyy menna :-)

Aluks tavattiin mun kaverin Felician kotona, jossa sitte otettiin kuvia meista ja osa niista menee sitte vuosikirjaan. Sitte lahettiin Portalandin kalleinpaan ravintolaan, Huber's Cafe'een joka oli ihan hyva ravintola. Oon ite ehka tottunu vahan laadukkaampaan ruokaan, ettei se ihan hintansa arvosta kylla ollu, mut silla ei oikeestaan ollu valia sillo... Meijan piti saada 50% alennus, mut ku yks pari oli ihan sikana myohassa, nii ei sitte saatukaan kun se tyyppi jolta me oltais saatu se alennus niin ehti jo lahteen. No, en ollu tilannu paljon ruokaa ja paasinki aika halvalla ku soin vaan salaatin, mut joillaki oli ihan kivasti maksettevaa >;D No, ei ollu mun vika, olin ihan ihan ajoissa joka paikassa. 

Sitte ravintolan jalkeen partybuss joka oltiin vuokrattu niin haki meijan ja kyytsas promiin, jossa oli hauskaa, tanssittiin ja syotiin vahan lisaa ja moikailtiin tuttuja ja juteltiin. Sen jalkeen bussi haki meijat taas ja mentiin ajeleen ympari keskustaa ja kuunneltiin musiikkii ihan taysilla :---D Oli hauskaa! Sit josku puol yhen aikaa nii bussi heitti mun kotio... Hei ens vuoden vaihtarit, jos teilla on mahdollisuus osallistua promiin nii osallistukaa, se on hienoa ja kiva kokemus! :---)

Vk

ps, jeba, ens viikoks luvattu 70 fahrenheittia eli siis reilu 20 astetta jokaselle paivalle. Kelepaa.

9 kommenttia:

  1. Tosi kaunis tuo eka kuva :--) ihana mekkoki

    VastaaPoista
  2. kukas toi pojke on joka tanssii sun kans ;D

    VastaaPoista
  3. ihana mekko ja älyttömän kaunis tyttö :)

    VastaaPoista
  4. Jumaliste ku oot nätti :--( Ihana mekko!

    Suomi on tylsä, kun täällä mitää promeja koskaan ees pidetä >;( Voi vaan kuvitella, miten hauskaa on ollu! :) Ja joo, täällä oli tänää ehkä +6 astetta ja sairaan raaka tuuli :D

    ... Pakollinen p.s. toi kohokas (? joku mansikkahärdelli) on houkuttava.

    VastaaPoista
  5. Mari: Kiitoksia! :)

    Anonyymi: Mulla kesti niin kauan tajuta taa, apua! :--D Mut siis se en oo maa tossa kuvassa vaan yks mun kaveri lol :--D

    henna: Kiitos jaa maa vai? :---D

    Nekku: Hei kiitoksia ihan sikana :3 No mut kato suomessa on lukiolaisbileet jotka on viela parempia! Tai en tie onko kaikissa lukioissa mut meijan lukiolla ainaki 6 krt vuodessa :--) Ja toi on muute La creme brulee, oli iha hyva vaikka vaha palanu :--D

    VastaaPoista
  6. olitpa nätsy! ja hyvännäköstä ruokaa :P :D

    VastaaPoista
  7. Edelleenkin täydellinen mekko! :) Ootko ihan fiilareis vielä? Mulle tulee nälkä noista ruokakuvista... Katoin eka, että toi "le creme brulee" kelluis vedessä ja olis jotain epämääräistä. :)

    VastaaPoista
  8. Anna: Hee kiitti! :---)

    Miika: La creme brule on oikeesti ihan sika hyvaa, se on ranskalainen paahtovanukas, tosin ton paikan versio siita ei ollu hirveen hyva. Mun aiti tekee parempaa.

    Julia: Kiits :)

    VastaaPoista