22. toukokuuta 2011

Jaadijaadijaada

pic100 034
pic100 035
pic100 036

Heipsun kaikki :) Oon ihan kikseis tosta mun uudesta paidasta minka esittelinki jo viimepostauksessa! Aah, ihana... Nytten taas pitais selvita muutama viikko ilman shoppailua, kaaks. Taala jenkeissa kaikki tuntuu olevan niin halpaa ja ihanaa ja sitte kun menee esim forever 21sta h&mlle ja vertaa niita vaatteita niin huomaa et kuinka h&mn on ihan sellasii perus ja tylsia :( Mulla tulee kyl kauhee ikava forever 21 sit ku palaan takas suomeen. Mun lempivaatekauppa ikina ja aina kun meen sinne niin voisin suunnilleen ostaa koko kaupan tyhjaks. Mut melki ikina siel ei oo mun kokoi :( Angst.

Aika jaadijaadijaada paivitas taakin nyt on, ajattelin vaan hehkutella mun uutta cliniquen luomivari ja poskipuna settia jonka sain kaupan paalle kun kavin ostaan cliniquen tutun ja turvallisen kasvorasvan uudelleen (: Aah, se ei nay tossa kuvassa vaikka kuinka yritin posettaa, mut ihana se on. Oon taala jenkeissa ollessa alkanu meikkaa enemman/paremmin... Iha jeesh :) Ei mulla muuta, huomenna takas kouluun!

Vk

1 kommentti:

  1. Forever21 kaupan nettikaupasta voi tilata suomeenkin! (--: Joten ei mitään hätää, kyl sä vielä Forever21:n vaatteita saat! :---D

    VastaaPoista