8. helmikuuta 2011

Again again again

Oon kipee, taas! Aa, ma en kesta, olin tossa just kuukausi sitte hirveessa oksennustaudissa, aa ma en jaksa. Muutenki ku uus jakso alko ja kaikkee muuta kivaaki olis tassa lahiakoina tulossa. No, ei auta muuta ku kestaa ja koetan raahautua huomenna kouluun :---(

Mutta ilosempiin asioihin, mulla vaihtu siis jakso ja nyt opiskelen enkkua, keramiikkaa joka toinen paiva/ valokuvausta joka toinen paiva, usan historiaa ja IB ranskaa.... Noi vaikuttaa kivoilta ja opetki vaikutata kivoilta ja ne oli heti silleen kivasti et jos tulee jotain ongelmia nii tuu vaan kysyyn :)

Lisaks oon kanssa ilonen, tanne meijan ostarille aukee h&m torstaina ja sehan on ehkaa maailman isoin uutinen tana vuonna! kaikki on ihan kikseissa kun supermuodikas eurooppalainen liike avataan tanne :---D Ma oon virallisesti taala joku h&m guru, lol. Mut siis niin, me mennaan koulun jalkeen jonottaan et paastaa sinne, ihan periaatteesta, en ma varmaan sielta mitaan osta :( Ja sitten tietty sen jalkeen mennaan varmaan panda expressiin, ihihihii :)

Vk

ps, sori kuvaton postaus mut ketaan ei varmaan kiinnosta naha kuvia musta kun oon kipeena? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti