23. helmikuuta 2011

I hope we're getting a snow day!


Ma en tieda miten ihminen voi innostua nain paljon ponnareista :--D Mut siis niin, kun aikasemmin puhuin tosta mun eBay shoppailuista, niin tassa se nyt on! Tilasin tollasen Juicy Couturen kayttamattomat ponnarit (vaikka noi epailyttavan kuluneilta nayttaaki, mut hintalaput ja sinetti oli kiinni, en tie sit mita niille on kayny, mua ei haittaa ku noi halvalla sain) eBaysta, oikee hinta 18 dollaria, sain kahella dollaria. Syy miks tilasin noi oli a) halusin ekaks tilata jotain halpaa koska mun halusin testata toimiiks mun luottokortti kun se on suomalainen ja nyt toimii b)koska noi on aivan ihanat ja tosi hyvat hiuksissa :) Kuten oon jo aiemmin hehkuttanu niin toi Juicy Couture on rakkaus. Ja mun kokoelma tulee laajeneen tassa muutaman viikon sisalla, kuhan paasen Nordstrommiin shoppaan!

Tassa sitte viela extrakuvia viimemaanantailta ku kaytiin leffassa ja sillee ;) Eipa ihmeellisia mut musta on kiva laittaa noita niin voi sitte jalkeenpain kattella! Esim sitte ku palaan takas suomeen ;) Just nyt ei kyl huvita palata, yyh, mita siella joku miinus kolkyta :D

Meilla on huomenna todennakosesti snowday tulossa! Kaikki on ihan innoissaan siita ja niin oon maki, en sen lumen takia oikeestaan vaan sen takia et saadaan vapaapaiva ja voidaan teha kaikkee kivaa :) Esimerkiks solarium... Mm... Oon muute ruskettunu viimeaikoina ihan mukavasti, neljas kaynti tulee huomenna!

Vk

ps, oho, mulla on nytte viiskyt lukijaa :D Anteeks moi joo mita :---D

pss, nyt ku sain pienennettya noi kuvat nii alko sataan lunta :D Toivotaan vaan et se sailyis aamuun asti!

2 kommenttia:

  1. Aww noi Juicy Couturen jutut on kyllä ihania, oma rahapussi vaan ei oikeen kestäis niitä... :D

    VastaaPoista
  2. oooooooh oon niin kateellinen tosta lumettomuudesta!! nyt en kestä ees kattoo ulos ikkunasta ku tiiän ettei siellä oo ton neljännen kuvan näköstä :(

    VastaaPoista