18. helmikuuta 2011

Portland Blazers!


Hii, olin elamani ekassa oikeessa korispelissa ja taytyy sanoo et oli mahtavaa, vaikka se kentta missa ne pelas oli pieni ja se peli eteni tosi hitaasti.. Mut oli kivaa, soin kettlecornia ja ostin tollasen kaden minka annan sitte mun veljelle suomessa. En tie tykkaaks se siita mut musta se on aika hieno :)

Mun viikko on menny kiireisesti ja vahan kaikkee on tapahtunu! Tanaan kavin solariumissa ekaa kertaa elamassani ja taytyy sanoo et aika janna kokemus :D No, tehtiin deal ku hyva sellanen saatiin, 10 kertaa kymmenen dollaria ja sain viela 25 dollaria rusketusvoiteen kaupan paalle. No, nii. Carlotta oli kylla niin into piukeena ja se halus ottaa kolmen kympin setin, mut ma aattelin et jos ny eka toi kymmene kertaa :D Se tuntuu nii paljolta. No, onha taa kokemus taaki, en ma tata suomessa aatellu harrastaa ku on niin kallista :D

Vk

ps, se myyja siela rusketuspaikassa nauro mulle ihan sikana kun olin ihan pihalla et miten koko systeemi toimii :D No kai ny ku ekaa kertaa olin lol :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti