3. helmikuuta 2011

All-you-can-eat-fries


Heissan kaikki! :-) Tanaan meilla loppu koulussa exam- viikko, paastiin tanaan kakkostunnin jalkeen kotiin. Mut mepas ei suunnistettukaan kotiin, vaan hypattiin bussiin ja mentiin ostarille. Mentiin tollaseen paikkaan nimelta Red Robin, jossa on ihan liian hyvaa ruokaa. Soin tollasen jalapeno- hampparin ja ranskalaisia. Se on janna kun ranskalaisia saa pyytaa maksutta lisaa niin paljon kun jaksaa... Harmi vaan et ma jaksoin vaan yhen satsin :-D

Carlotan ja Lucien piti sen lahtee aikasemmin kun Carlotalla oli uintikisat ni ma jain sitte ostarille hengaan... Ostin vaatteita (ei niista sen enempaa, koska mun mielesta alusvaatteiden esittely blogissa on aarimmaisen epailyttavaa) ja sit tollasen ihanan matkapussukan jonne saa ihan himokatevasti kaikki mita tarvii kun matkustaa jonnekki. Siella on sellaset pussit sisalla. Ja joo, forever21:sta toi :-)

Mitas tassa, perjantai on koulusta vapaa eli sit varmaan skypettelya tiedossa. Darn, me syodaan kohta paivallista ja mun tuurilla on HAMPPAREITA. No, ei se mitaan, ma tykkaan niista, mun huomenna pitaa vetaa sit piiitka lenkki. Ja joo, mulla on tapana aina niin et aina kun syon yhen hanpparin niin pitaa vetaa lenkki :-D Ihan vaan periaatteen vuoks!

Vk

ps, me alettiin muuten yleisurheilussa treenaan nyt niilla telineilla mista ne sprintterit lahtee. Se on vaikeeta! Mulle on jotenkin harvinaisen vaikeeta kasittaa et siina pitaa ponnistaa eteenpain, ei ylospain. No, mun valmentaja sano et opin sen varmaan ihan pian kun mun kasien liike on hyva kun juoksen (mika siis auttaa meneen nopeempaa), eli jos nyt tassa oppis. Kaaks. Opin kummasti arvostaa yleisurheilijoita enemman ton kokemuksen jalkeen :-D






6 kommenttia:

  1. ranskiksia-niin-paljon-ku-jaksaa?!?!?!

    lähen sinne samantien

    VastaaPoista
  2. Helloou!! ihana tää sun blogis :) tosi kivoja juttuja ja kuvia, oon koukussa. Toivottavasti sul on siel oikeen mukavaa.

    t. Eve, joka vietti sun kaa muutaman kesän rutajärvellä (jos muistat :P)

    VastaaPoista
  3. suvivi: Ala, mun pitaa menna sinne uudestaan :)

    Eve: Hei kiitti kivast kommentista (: Ja joo toki ma sut muistan, meilla oli aina nii kivaa! :D

    VastaaPoista
  4. voisit kertoo vaik ens postauksessa jenkkien halvimmista/parhaimmista vaatekaupoista :) ois kiva tietää

    VastaaPoista
  5. Joku aika sitten luin kaikki postaukses putkeen ja siitä lähtien oon tätä blogia alkanut seuraamaan :). Missä päin Amerikkaa muuten oot? Olet kyllä senkin varmain maininnu, mut en nyt saa päähäni muistaa :D.

    Olen ehkä lähdösssä ensi kesänä Amerikkaan myös, mutta ihan vain sukulaisille käymään :)...

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Hei, toihan on hyvas idea! Kiitti! :)

    Keisari-Anna: Oon talla hetkella Oregonissa :) Ja tervetuloa vain tanne rapakon toiselle puolelle, kannattaa varata sitten paljon kayttorahaa koska shoppailumahdollisuudet on niin hyvat! :)

    VastaaPoista