30. tammikuuta 2011

Gaga hair


Ma jarkytyin tanaan ihan suunnattomasti, kun huomasin et mun blogilla on jo 35 lukijaaa!? Anteeks mita? Mun blogilla?? Onks mun elama oikeesti niin mielenkiintosta et nainkin moni ihminen jaksaa sita seurata :-D

Ma koen aika ajoin aina omantunnun tuskia, koska ma en ite tykkaa mun blogista melkeinpa yhtaan. Haluisin, etta taa olis lifestyle- blogi, eli siis sellanen missa voisin puhua melkeinpa mista vaa.... Kuten jotku on saattanu huomata, oon koettanu muuttaa tata vahan sellasen "vaihtari'lifestyle"-blogi tyyliseks. En tieda sitten, onko kehitys parempaa vai ei, mutta nailla evailla mennaan!

Ja syita, miksen pida mun blogista, on a) se etta mulla ei oo mun kuvanamuokkausohjelmaa kaytossa. Kotona suomessa muokkaan photoshopilla ja taala on huomannu kuinka riippuvainen siita oikeesti oon. Oon photoshopholisti, mun elamani tarkeinpia esineita... b) en voi paivittaa tanne mitaan ns. henkilokohtasta, koska mun sukulaiset lukee tata. Etta juu, paljastelenpa tassa jo nyt etta kun taa mun taipaleeni taalla loppuu niin perustan uuden blogin. 

Ja mika oli tan postauksen idea? Who knows. Halusin vaan ihmetella mun lukijamaaraa ja esitella mun uusia hiuksia, joista on ollukki kuvia jo aikasemmin... No, tein tollasen ihanan Lady Gaga kampauksen, tykkaan oikeestaan tosta, ainoo vaan etten kehtais oikein kouluun menna tolleen :--D En ainakaan taala, ehka suomessa...

No, hyvat viikonalut kaikille, meika painuu lukee kokeisiin ja sitte nukkumahan :)

Vk

ps, postaustoiveita saa ehdotella ken niita halajaa :--)

5 kommenttia:

  1. Mun mielestä sulla on tosi hyvä blogi :) Mut aivan ihana toi kampaus :D

    VastaaPoista
  2. tää sun blogi on just kiva!! :))) ja kampaus mahtava! :D mulla ei oo tälle hetkelle postausideoita, mut tuli mieleen et ois kiva jos voisit ainaki hetken jatkaa tätä blogia ja kertoo millasta oli sopeutua taas suomeen (/kirjottaa tästä siinä seuraavassa blogissa). Itteeni ainaki kiinnostas kuulla tälleen tulevana vaihtarina (:

    VastaaPoista
  3. vk i love ur blog..and the gaga hairdo! awesome! :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kiitoksia :)

    Noora: Hei kiitos ja kiitos myos tosta postausideasta, ton voisinkin toteuttaa! :)

    Henriikka: Kiitti :)

    Anna: I love you and your blog too.... You're more awesome! :D

    VastaaPoista