20. tammikuuta 2011

Half way done? Already?


Heipa hei kaikille! :-) En oo tassa taas pariin paivaan paivitelly kun eipa mulla oikeestaan oo ollu mitaan asiaa, enka viitti vaan kirjottaa et olin reeneissa, koulussa, nukuin ja soin ja katoin GLEEta. Ai niin no eilen me kuvattiin meijan uusin leffa joka onkin ihan sika upee. Enaa pitais vaan editoida ja teha voice-overit ja se on sit siina. Ah, rakastan elokuvien tekemista!

Mut mun tan postauksen varsinainen aihe liittypi siis siihen et oon nyt ollu taala jenkeissa tasan viisi kuukautta! Apua, oonko ma jo noin kauan ollu, tuntuu silta et vasta pari kuukautta sitten ma tulin tanne :D No, aika on menny todellaki nopeeta kun on ollu paljon tekemista. Ootan oikein innolla mita loput viis kuukautta tuo tullessaan. Ja nyt on sit aika varmaa et lahen taalta viimesten joukossa, eli siis kesakuun ihan lopussa, oli mun hostperheen toive ja mikas nyt viikko sinne tai tanne ei paljon mua hetkauta :D

Tanaan oli koulussa ihana yllatys, mun kaveri juoksi mut kiinni kaytavalla ja pysaytti ja sano et mulla on sulle lahja  ja se oli tollanen hod dog penaali! Mita hittoa, taytyy sanoo, toi on aivan ihana! Tosin mun kynat on liian isoja tohon, mut kaytan sita varmaan silmalasikotelopussina tai jonain vastaavana. Ihana. Mulla on ihania kavereita :) <3

Huomenna sitte klo 8 illalla lahtee San Diegoon kone ja paasen tapaan mun vanhempia! Ootan innolla, tosin New Yorkkiin on luvattu kauhee lumimyrsky ja ne lentaa sen kautta, eli toivottavasti ne ei sit jaa sinne kentalle kauheen pitkaks aikaa venaileen... Iihks. Jannittaa. No, toivottavasti kaikki menee hyvin ja oonhan ma ennekin lentany yksin, mulle se on jo ihan tuttua hommaa! :D

Ja paatan tan romaani viestin tahan nain... Viikonloppuna (paitti ehka sunnuntaina) ei tuu postauksia kun oon tosiaan San Diegossa. Mutta mutta sen jalkeen pistelenki sitte paljon kuvia, tai nain olis ainakin tarkotus :)

Vk

ps, ongelma. En oo alottanukkaan pakkaan ja pitas tunkee tavarat tollaseen kasimatkatavara laukkuun. Kuolema. Mun tavarat ei mahu :( Tiian sen siis jo vaikken oo ees alottanu lol. Ja tan postaukset kuvat on taas ku hevon pepusta mut ihan sama, noi hodarikuvat on vaan havaintokuvia :D

3 kommenttia:

  1. :) toivottavasti noi lennot sitten sujuu hyvin, postaa sitten kuvia mitä otat sitte siellä :D

    VastaaPoista
  2. Eka kerta ko tännekki kommentoin, haha! Huippua että menet nyt sinne San Diegoon, on nuo aluevalvojat kans yksiä. Ite en ole vielä ees kysyny saanko lähteä Ohioon kaverin luokse mutta johan mulla on jo melkein liput ostettuna ;) Turvallista matkaa ja pidä hauskaa!

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille, porukoitten lento on nyt jo tunnin myohassa, saa naha miten kay :D

    VastaaPoista