16. tammikuuta 2011

The girl who played with fire


Moiks :) Enpas oo sitten perjantain jalkeen tehny oikeestaan mitaan mainittemisen arvosta, lahinna kayny treenannu ja lukenu tota mun kirjaa, joka on ihan sika hyva ja koukuttava ja oon huomannu et mun lukunopeus on parantunu enkuks ihan sikana kun esimerkiks vertaa siihen millanen se oli, kun tulin tanne. Ja oon ihan loppumetreilla on kirjan kanssa, joku pari sivuu vaan jaljella enaa! Lisaks mun hostsisko teki tollasia hamahelmi juttuja joita tein ite viimeks joku 10 vuotta sitten ja taythan munki kokeilla... Ihan hauskaahan se, tykkaan tosta mariosta :D

Huomenna olis sit tarkotus kuvata meijan uusinta leffaa kun on vapaa paiva. Vamppyyrileffa taas kyseessa, mut nyt vahan vakavempaa... Hrrr... Ja koska leffa on mustavalkonen niin me kaytetaan verena suklaasiirappia :D

Vk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti