1. tammikuuta 2011

I can't speak Finnish anymore


Jee, uus vuosi tuli juhlittua ja kivaa oli haha :D Mut oli kutsuttu yhen Camin juhliin, ja siella oli nelja suomalaista, olin et wtf ei oo todellista! Mut anyways, oli kiva naha Ainoo ja juteltiin ihan sikana suomee (ja mulla oli selkeesti jotain artikulointi vaikeuksia). Ma en osaa oikeesti enaa puhuu suomee, eika taa oo sita et sanoisin niin ku musta olis coolia sanoo et oon "amerikkalaistunu". mut siis tarkotan sita et kun koettaa sanoo jotain niin ma en oikeesti tie miten se asia kannattais sanoo. Ja sanon joka valiin yeah:in ja joo sekotuksen. en osaa sanoo enaa joo :D

Juhlissa oli kivaa, mentiin sellasta naru pelia ja sellasta appelsiini pelia, voi luoja miten oli hauskaa :D Ja syotiin vaihteeks. Mulla oli muute paalla mun uus punanen mekko ja se on ihana mut se ei nyt oikeen noista mustavalkokuvista nay, mut anyways. Uusvuos meni hyvin ja oon ilonen et menin just noihin juhliin, sain aika monia kutsuja lol ;)

Ja tana aamuna sit syotiin pannareita. Njams. Ja Megan halus esitella ihkuu yopukuansa. Maki haluun tollasen mut erivarisen :<

Vk


3 kommenttia:

  1. siis megan on tossa alimmassa? :D haah sain just samanlaisen yöppärin!

    VastaaPoista
  2. Olisitko sä Suomessa nyt kuinka monennella lukiovuodella menossa? :)

    VastaaPoista
  3. suvivi: Joo Megan tosa esittelee innokkaana yopukuaan eli kai se sit tykkas siita... :D lol

    Anonyymi: Olisin ny kakkosvuodella lukiossa, mut koska lahin tanne nii mun pitaa kay kakkosvuosi uudestaan, eli siis lukio neljas vuodes o/

    VastaaPoista