14. tammikuuta 2011

Andiamo!


^ Toi kuva on yhesta kirjasta mika me loydettiin yhesta kirjakaupasta :D niin lappa kirja lol.


Tulinpa just elamani ekasta korispelista ja taytyy sanoo et tylsaa oli :D Siela ei ollu melki ketaan joita tunnen (tai en ainakaan nahny niita) ja ihan sika vaha porukkaa, mut onneks maksoin vaan 2 dollaria et paasin sisaan. No, mulla oli muuten ihan mahtava paiva Carlotan ja Lucien kanssa ostarilla :)

Eli joo, sekoiltiin tuttuun tapaan Bridgeportin ostarilla, jossa syotiin yhessa ihan sika hyvassa paikassa hampparit ja olin niin outoo kun sellaset 10 vee pikku-ipanat tuli jutteleen meille ja pyytaa treffeille :D Tai oikeestaan ne tuli pyytaan Carlottaa kun se on se hyvannakonen italialainen ja kaikki jenkit rakastaa italialaisia. Ihan saletti juttu, ma ja Lucie oltiin vaan et joo :D Sitten shoppailtiin Urban Outfitterilla ja ostin tollaset sopot iPhone kuoret! Iiihanat!

Mun viikko on siis menny hyvin, talla viikolla yks tyyppi pyysi mua winter formaliin eli tansseihin mut mun oli pakko sanoo ei koska en oo menossa sinne kun tapaan mun vanhemmat San Diegossa. Damn. No, ei voi mitaan :) Ehka sit ens kerralla...! Nyt meilla on kolmen paivan viikon loppu kun maanantaina ei oo koulua ja sillon meijan on tarkotus kuvata meijan uutta elokuvaa... Wihii, siita tulee mahtavaa! :)

Vk

ps, mulla huono hiuspaiva vaihteeks, eli ignooratkaa mun uglyhiukset kiitos sateen... Lucie mokotti noissa kuvissa, ihme angsti bitch (lieve inside lappa) :) <3

3 kommenttia:

  1. siis kumpi noisa on lucie ja kumpi carlotta? jäi häiritsemään....... =d

    VastaaPoista
  2. suvivi: Lucia on tummahiuksinen, sori unohtu kirjottaa se :D

    VastaaPoista
  3. vk ihana toi eka kuva susta! ur soo pretty!! :) ja whaat meil on ihan eri ajanvietteet koska mä käyn tyyliin kaikissa koripeleissä tai ainakin homegameissa, eilen olin just buckleyssä. sama juttu kun football seasonin aikana kävin aina football peleissä. mut no mä meenki aina kamujen kaa koska no kaikki menee sinne, ainakin kun on homegame :D ja pakkohan se nyt on mennä kattoon ku kaverit pelaa :O ;)

    VastaaPoista