8. tammikuuta 2011

Formspring - Ask me anything


Mahtava paiva taas vaihteeks, musta tuntuu et mulla on ollu superhauskaa viime aikoina :D No kuiteski aamulla oltiin keilaamassa ja syotiin pizzaa joka kuten kuvasta nakyy on aika juustoista! Laskijenkit lol. Sit sen jalkeen lahin sit shoppaileen ostarille. Olin niin lappa kun mulla tuli ihan sikana tuttuja vastaan siela ja Fai ja muut oli et ootko pikkasen fame kun tunnet melki kaikki :D en ees tunne lol, sattu vaan oleen sellanen hetki et ihan sikana mun kavereista oli ostarilla. Sit laskeiltiin vaha cinnabonissa ja otin Fai'sta ton ihkun kuvan. Fai on oikeesti niin ihana. Haluun sen kiiltavat, tummat aasialaishiukset :D ja se haluu mun, aina kun me nahaan niin se on napraamassa mun hiuksia. Voi, miks mulle on suotu tallanen afro :( kyrpii.


Muuten. tein formspringin, joka loytyy tuolta sivun laidasta. Ne jotka ei tieda mika se on niin mainittakoon et siela voi kysya multa mita tahansa anonyymina ja ma vastaan sitte jos en koe kysymysta liian henk. kohtaseks :D Eli kysykaa rohkeesti mita mieleen tulee. Mun on pitany vaik kuinka pitkaan teha tota mut sain vasta tanaan aikaseks...

Vk

ps, kohta kattoon Inception. Mun hostisa on mahtava. Tanaanki se oli ostanu mulle IKEAsta salmiakkia vaikka se inhoo sita. Jeba.


9 kommenttia:

  1. onks pakko viljellä tota lollii joka paikkaa, lol? :)
    t. anonyymi, lol

    VastaaPoista
  2. anonyymi, lol sanalla on taala ihan eri merkitys kun suomessa ja siks kaytan sita aika paljon :D voin sanoo kyl jotain muuta sen sijasta jos sulla on parempia ideoita :DD

    VastaaPoista
  3. moikka :))

    oli niin pakko liittyy sun lukijaks, oon itte lähössä Jenkkeihi vuodeks vaihtoo ens syksynä ja tää sun kirjotustyyli oli niin kiva :D

    VastaaPoista
  4. Noora: Mahtavaa, minne pain oot menossa vai tietko viela? :D Kiitti kivasta kommentista :)

    VastaaPoista
  5. Minä oon kanssa lähössä enskesänä jenkkeihin vuodeks ja rakastan sun kirjotuksia! oot aivaaan ihana ja sun teksti on hirmu helppolukusta ja ne on sopivan pitusia ja kuvat on ihan parhaita! ps oot super nätti ja sulla on ihanimmat hiukset :-) haha apua mikä kehumisryöppy!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Oi kun ihana kommentti sinulta, kiitos :) Minneppain jenkkeihin oot menossa vai tietko viela? Kiitos :D

    VastaaPoista
  7. aaarggh, tää joko lagaa tai lagaa. En ainakaa nää mun uusinta kommenntia (eli tää on sit ehk toinen samanlaine, jos se nyt jollekkin näkys);

    Mulla on siis EF:n aluevalintana ne länsivaltiot. Muistanks mä väärin vai olitkos säki EF:n kautta? Ja jos joo, mitä tykkäät? ((:

    VastaaPoista
  8. en tiiä kyllä yhtään vielä! :-( kyllä mulla onneks vielä vähän kärsivällisyyttä riittää koska ainaki on jotain mitä oottaa! :-) hei hyvää jatkoa sulle vielä sinne oot ihan huipputyyppi! :_)

    VastaaPoista
  9. Noora: Joo oon EF:n kautta ja sama aluevalintakin mulla :) Voi kun ma toivon et paasisit Oregoniin, taa on ihan mahti paikka :) Ite halusin ekaks Kaliforniaan, mut oon loppujen lopuks kiitollinen etten joutunu sinne koska siela ihmisia kiinnostaa vaan niitten omat jutut eika vaihtarit niita hirveesti kiinnosta, tai nain oon ainakin kuullu. EF on hyva, mut olisin ehka nain jalkeen pain harkinnu enemman tota mun jarjestoo, EF:lla kun on aika natsipolitiikka naitten oman perheen tapaamisten suhteeb :) mut mitaan muuta vikaa ei oo ollu ja oon ollu tosi tyytyvainen, EF ainaki autto mua ihan hirveesti viisumi asioissa sun muissa :)

    Anonyymi: No, sulla on onneks viela aikaa, sain tietaa ite vasta joskus maaliskuussa 2010 ja syksylla sit lahin..,. Kiitos ja hyvat jatkot sulle hei, toivottavasti sylle tulee kiva vaihtativuosi :)

    VastaaPoista