4. tammikuuta 2011

Back to the Track


eipas mulla oikeestaan mita ihmeellista, koulu alko maanantaina eli kolmas paiva ja paluu karuun arkeen alko taas :D Arsyttaa ku olin joululomalla kipee ja nyt oon ihan sukka yleisurheilussa, olin jo paasemassa tosi hyvaan kuntoon ja ehka varsityyn asti. No, taytyy taas treenata ahkerammin., mun vapaa aika kuluu arkisin nykyaan treeneissa. 4 kertaa viikossa ja juoksutreenit ja 4 kertaa kayn salilla. Vatsalihakset on jo alkanu kivasti nakya. Lol :D

mut syy miks tein tan postauksen on toi meijan ihan kamala kisapuku :D Toi on ihan kauhee! Onneks meille tulee viela toisekki...No, toki mulle aika ilmanen tavara kelpaa, mut toi on jo aika raju...

Vk

6 kommenttia:

  1. luulin tota ensin uimapuvuks... aika ehaana:D

    VastaaPoista
  2. siis mitä sä sielä harrastat? :-) onks sen lajin nimi sielä vaa yleisurheilu? jaja ootko harrastanu jotai vastaavaa jo suomessa? :)

    VastaaPoista
  3. aika ihana :D mut kiva kun olet alkanu postaa enemmän kuvia itestäs :))

    VastaaPoista
  4. Suvivi: No niin maaki kun nain ton ekan kerran :D Ihana unisex malliki viela...
    Anonyymi: Ma harrastan yleisurheilua eli trackkia :)Ja siela voi teha melki mita lajeja vaan haluun, ma nyt satun juoksemaan ku oon siina hyva :D Ja en oo suomessa tota harrastanu aikasemmin, mut juossu oon aina eli en ma ihan kylmiltani alottanu :D
    Anonyymi: Haha kiitti :D

    VastaaPoista
  5. Kadehdin sun kroppaa!! Ja sun blogii, tää on tosi kiva :)
    vois kyl itekkin vähän rupee treenaa, heheh

    VastaaPoista
  6. adelemelanie: Ai kiitti :D Ma en oikeestaan tykkaa mun kropasta, pitas saada enemman lihasmassaa :D Ja alota treenaus, se on kivaa, nytte tulin just treeneista lol :D

    VastaaPoista