15. joulukuuta 2010

A grades girl?!?

Ma oon ihan wtf wtf wtf! Katottiin eilen hostmamin kanssa mun arvosanat netista ja mita hittoo, kaikki on A! Joku toi tuskanen IB Film kurssi! Huonoin mika mulla on, on talla hetkella enkku, joka on 92, 25% (A) ja paras on ranska 99,24 % eli seki A. Naureskeltiin vaan hostmamin kanssa et miks toi on 99,24 %, aika pienesta kiinni :D ja mista lie verottanu ton puoliprosenttia... Ei mua siis silleen haittaa kunhan ihmettelen. Mut totuus on etten oo opiskellu melki yhtaan ja saan silti noin hyvia numeroita... Kun vertaa siihen et paljonko suomessa pitaa opiskella johonki hikiseen matikan kokeeseen niin joo morjes, vahan eri aikamaarat kyseessa...

Mut joo, mulla on menny muuten hyvin, joulu lahestyy eika mulla oo yhtaan joulunen fiilis. Jotenki vaan se et saa oman perheen kans odottaa joulua vaan tekee sen joulun, nyt taa on vaan tallasta et ostetaan ihmisille lahjoja ja se on sit siina. Voin sanoo et mulla tulee oleen hyvin ankaa joulu, todennakosesti kauhee koti-ikava :D

Ihmiset on kysyny multa et koska tuun tapaan mun perheen. No, tammikuun 25 paiva ne tulee suomeen, niin kai sillon joskus sit. Mua jannittaa ihan sikana ja ootan jo innolla :) Muuten, oon ollu taalla nyt jo 4 kuukautta. Apuva, Niinko kauan :D

Vk

2 kommenttia:

  1. Wow, tosi siistii, joo annetaanko siel sit jotenkin helpommin hyviä arvosanoja? Jooterve mä tuun sinne :''D Ei mullakaa oo yhtää joulunen fiilis, johtuu varmaan osittain siitä et oon saanu kaikki mun joululahjat jo, mitäs menin pyytämään ne kaikki etukäteen...

    Kauan sä siis loppujenlopuks oot siel, jos oot ollu siäl jo 4kk? Kiva postaus jälleen kerran!

    VastaaPoista
  2. Joo, hyvia arvosanoja saa helpommin :) Oon yhteensa 10 kk, puol vali tulee tammikuussa! :) Kiitti kivasta kommentista!

    VastaaPoista