5. joulukuuta 2010

Santa lives in Finland!

Viikko on taas vierahtany enka oo jaksanu kirjottaa blogiin mitaan :D Kerron tassa talleen nopsaa nopsaa mun kuulumiset, aattelin menna yheksalta nukkuun (wtf) ja herata huomenna pirteena :D No jaa, toi olis tavote mut saa naha onnistuuko!

Mulla alko siis viikko sitte yleisurheilu, jossa ma siis juoksen lyhyita matkoja, talla hetkella aikoisin jousta 100 m ja 400 m nyt ainaki... Oon paljo nopeempi sprinteissa ku pitkalla matkalla ja olin kerranki janna ku ihmiset tulee sanoon mukklle treenien jalkeen et hei oot tosi nopee. Tulee sellanen wtf fiilis, oonks ma oikeesti noin hyva? Enka ees pida itteeni minaan huippujuoksijana....

Ollaan tehty ny enkun tunnilla videoo ja ma oon ohjaaja siina... Saas naha miten kay, talla hetlla vaikuttaa hyvalta, enaa puuttuu musiikit ja sit sen pitas olla valmis... En oo saanu tota aikasempaakaan tanne tungettua... No, vois laittaa sen sinne jos jaksais, siella tosin lukee mun sukunimenikin mut toisaalta, mitapa se mua haitaa. No jos ma saan aikaseks niin voisin editoida oman nimeni poies. Muahahahaaa. Tai sit pistan vaan julmasti facebookkiin.

Haha, meilla on taas ollu mahtavaa IB Film tunneilla. Tunneilla ma ja Megan aina palatetaan (viimeks puhuttiin Victoria's secretista), mun vieressa istuva oravapoika Austin kuuntelee ja kommentoi (vitsit mika jutut) ja sit sen Austinin vieressa oleva Cooper pyorittelee silmiaan ku meilla on niin rabdomit jutut. Mut joo, siella tunneilla on hauskaa, viimeks viittasit ja kerroin jostain suomen elokuva kulttuurista ja siita kuinka suomessa esmes elokuvissa alastomuun ei oo niin iso juttu koska se on tavallaan osa meijan kulttuuria ja sit yks poika oli silleen et wtf, se on kuullu et suomessa on joku kaks miljoonaa saunaa. Ma olin sit silleen et hvyin mahdollista, meijanki kotona on kaks saunaa :D Ja sit yks heitti et me voitais teha opintomatka meijan kotiin suomeen ku kaikki haluis kokeilla sita meijan ulkosaunaa :D Loool, meni taas vahan ohi tunnin aiheen, meijna uggeja kayttava ope vaan viskoo siela papereita ku kukaan ei kuuntele sita. Se on aika random :D

Joo tulipas sekavaa tekstia eika mulla oo nytte kuviakaan... Siis uusia sellasia. Mut joo, lupaan et postaan vahan ahkerammin talla viikolla ja kuvienki kanssa, meilla on palkintojen jako keskiviikkona niin meen sit sinne vaha rapsii kuvia. Ei silla et ma jotain palkintoo saisin, en ma nyt nii hyva oo :D

Vk

ps, mun hostsisko oli iha kikseissa kun kerroin sille et jooulupukki asuu suomessa :D se oli eka vahan vihanen ja silleen et miks jossain suomessa :D sit naytin sille kuvia netista ja se kysy et onks toi ihan oikee joulupukki! Olin et joo ja sit noi tontutki on. Sit se meni ihan hiljaseks ku kerroin et siella on porojaki. Nyt se haluu tulla suomeen ja naha joulupukin kylan :D

5 kommenttia:

  1. haha, vähänkö ihana postaus. tosi kiva ku kerrot noille sun luokkalaisille suomesta :D uskooksne jenkeis et joulupukki on suomest? oon miettiny tota tosi pitkää.

    VastaaPoista
  2. hei saanko kysyä et minkä ikänen oot?:)

    VastaaPoista
  3. Jenina: No mun kaverit on vahan silleen et joo, mut pikku ipanat on ihan kikseissa ja ne on niin ihmeissan ku joulupukki asuu jossain random suomessa eika amerikassa ku seha on niitten mielesta maailman napa :D

    Anonyymi: Oon 17, vaikutan kylla paljon nuoremmalta monien mielesta :D Esim. Taalla mua on luultu 5 kertaa freshmaniks eli 14 vuotiaaks. Damn :D

    VastaaPoista
  4. yeah rispektii suomelle täällä se joulupukki asuu :---D

    VastaaPoista