10. joulukuuta 2010

I never learned how to pronounce her last name ...


Meijan cross countryn paattajaiset oli keskiviikkona ja oli ihan kivaa vaikka oltiinki siela vaan tunti. Saatiin tollatteet todistukset osallistumisesta ja sitte valmentajat puhu meista jokasesti henkilokohtasesti lavalla... Oli niin lappa kun tuli mun vuoro niin meijan valmentaja oli silleen et "Mina ja Joel ei koskaan opittu lausumaan hanen sukunimeaan oikein ja aina kun yritimme sita han oli tikahtua nauruun!" Vahanko repesin kun kuulin ton, ne on kuitenki harjotellu jossain kotonansa mun nimen lausumista :D

Lisaks Austin (joka sano olevansa mun ib film bff, ollaan siis samalla ib film kurssilla) oli kans siela ja se sitte vaha rapsi meista kuvia. Naytan kylla niin jaatavalta. Onks paljon pyydetty ei vois ees joissain kuvissa nayttaa hyvalta :D No what ever, naa kuvat on taala vaan kertomassa mita oon puuhaillu...

Huomenna shoppaan, EF jarjestaa shoppailutapahtuman vaihtareille Clackamus Town Centerissa, meen sinne shoppaan, pitaa ostaa pari valttamaton juttua, mun cliniquen kasvotuotteet alkaa uhkaavasti loppumaan. Lisaks mun taytyy ostaa hosteille lahjat! Iik! Onks kellaan mitaan ideoita??! Sit shoppailun jalkeen me ollaan menossa jaakiekko peliin. Ja mahan oon tunnetusti jaakiekon ystava. Nahahahaa. Not.

Sunnuntaina ma ja Megan sit kuvataan meijan uusin leffa loppuun. Meija iki-oma German Expressionistic parodia vamppyyreista :D Ja te jotka ootte nahny Nosferatun, tiatte mita tarkotan...

Vk

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä kauniit hiukset =)

    VastaaPoista
  2. Ai kiitti :D Noissa kuvissa se on viela extra kauhee kun menin tonne melki suoraan yleisurheiluharkoista joissa sato kaatamalla enka ehtiny laittaan noita yhtaan... Mut kiitti :D

    VastaaPoista