26. joulukuuta 2010

sicksicksicksicksickjhfeghfdjjdir

Taitavaa tulla kipeeks jouluaattona. No, mulla on yha ihan kauhee olo, niin paivittelen tanne nyt silleen nopeeta... Sain ihan mahtavia lahjoja, joista tulee lisaa varmaan myohemmin kai ja tien, lamee laittaa kuvia joulun jalkeen mut mulla on vaikeuksia istua just nyt tassa tuolilla mun mahakipujen takia :D Eli joo, sairastuin siis vatsatautiin ja mun elamaan on viimepaivina kuulunu nukkumien, vessa, nukkuminen, vessa, syominen ehka, nukkuminen jne. Mikaan ei pysy sisalla ja kaikki oksettaa. Taitavaa eiko?

Nojoo, taistelen nyt tassa sellasta tunnetta vastaa et pitasko syoda jotain, karsee nalka mun jos syon jotain niin sit tulee viela karseemmat mahakivut ja maha kramppaa. Dilemma. Ehka ma kuitenkin vedan karsua naamaan tai jotain. Waaks.

Vk

ps, tiedan sekava postaus mut mun aivot ei kykene normaaliin toimintaan talla hetkella >(

3 kommenttia:

  1. Voi sua, koitappas parantua siellä! :<

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti paranet pian :/

    Nimimerkillä toinen sairastelija. Oh yeah, tietenkin lomalla jne.

    VastaaPoista
  3. Jenina: Joo kiitti :)

    Ninnie: Sakin >:< Toivottavasti voit jo paremmin! :)

    VastaaPoista