12. joulukuuta 2010

Portland Winterhawks!


Rakas aiti ja isa, jos mietitte miks mun tililta katos yhtakkia kivasti rahaa, niin syy on siina et sain viimeinki ostettua kaikkia joululahjat, myos mun isantaperheelle, mista oon hyvin iloinen! Lisaks ostin itelleni uuden Cliniquen kasvoveden ja meikkivoiteen, niihin meni joku $ 40 mika on musta vahan noista molemmista! Lisaks shoppailtiin ihan muten vaan porukalla ja syotiin hyvaa ruokaa. Ma koin rakastumisen tollasiin Cinnabon rulliin... Ahhh.  Toi on tosin ihan liian iso mut ihan sika hyvaa. Sori aiti, sa oot hyva leipuri ja muuta mut mun on kylla pakko sanoo et toi oli paras cinnamonroll minka oon ikina syony! Lisaks Fai ja muut osti jatskia, joka on tollasta rakeista ja sita markkinoidaan nimella "Tulevaisuuden jaatelo" Wtf :D

Meijan piti menna tonne Winterhawks peliin kaikki yhessa mut mun hostsisko tuli kipeeks :( Eli st ma ja mun hostaiti mentiin sit kaksin. Mun taytyy myontaa et ma en oo mikaan jaakiekon ystava, mun toi jaahalli oli niin valtaja ja muuta ja se oli ihan sika siistii :D Se oli viela joku sellanen erikoispeli et sillon ku Winterhawkit tekee ekan maalin niin yleiso saa heittaa pehmoleluja lavalle ja ne sit annetaan koyhille lapsille tai jotain vastaavaa. Se oli ihan hullua, koko jaa oli taynna niita leluja ja kesti joku 15 minsaa et ne kaikki ehittiin keraan! Ja oli kylla mahtava peli, voitettiin 7-4 lol.

Ja tanaan sunnuntaina me viimeisteltiin meijan uusimman elokuvan kuvaukset. Hahahahaa oli hauskaa, meijan nayttelijan on niin parhaita :D Se oli niin lappa kun se meijan leffa on siis vamppyyrielokuva (parodia twilightista) ja sit siella lahella juoksi susikoira niin yks Juan oli silleen et WTF Jacob tulee. Joo en tie tajusitteko mut pointti oli se et oli hauskaa ja huomenna sit viimeistellaan editointi :D

Vk

ps, oon ihan sika innoissani, mun vanhemmat tulee tanne jenkkeihin :D Me nahaan varmaan San Diegossa ja oon tosi ilonen! Yappee!

6 kommenttia:

  1. Jee! Haha tuli kauhee nälkä ku katto tota sun Cinnabonrullaa, eiks noi oo niinku suomen korvapuustit? Katoin tota "tulevaisuuden jäätelöä" sillai mitä hittoo, toi näyttää iha joltai styroksin palasilta :D

    Vähän muute siistin näköst ku tuol vaa jotai pehmolelui tuol jääl :) Kuulostaa tosi kivalta et sun vanhemmat tulee kylään sinne! Sun elämäs siellä näyttää/kuulostaa ihan sairaan kivalta myöskin :D

    VastaaPoista
  2. vooi kui sulonen toi eka kuva :---D ja ihana idea toi pehmolelu-jutska!

    VastaaPoista
  3. Jenina: Haha, ma mietin ihan sika pitkaan en mika cinnamonroll on suomeks ja mietin et voiks se olla korvapuusti ku kuulostaa niin tyhmalta :D Ja se jatski nayttaa ihan styroksin palasilta, osasyy siihen miksen syony sita...

    Mun elama taala on nyt kivaa, kun pitaa ittensa kiireisena kavereitten kanssa niin ei iske niin kauhee koti-ikava :D

    suvivi: Hahahaa kiitti musta toi eka kuva on just niin lappa kun olla ja voi ja oli pakko pistaa se tanne haha :D

    VastaaPoista
  4. Mitä lahjoja ostit ? :) Mäkään en hirveesti tykkää jääkiekost, mut toi kyl vaikuttaa ihan kivalta ! Ja sulla kyllä vaikuttaa olevan tosi hauskaa jenkeissä, tulee heti ite kateelliseks että pääsispä itekkin :D

    VastaaPoista
  5. :DD aa vähänkö helmee, millon sun porukat on tulossa sinne? ja lol hajosin tolle jacob-vitsille x)

    VastaaPoista
  6. Anonyym,i: Ostin sellasen setin Body Shopista mun hostmamille, hostisalle kahvia ja hostsiskolle cd-levyn jonka se halus. Joo on mulla taalla hauskaa, kannattaa itekki lahtee :)

    Anna: Ne tulee tammikuussa :) Hahah lol Jacob :D

    VastaaPoista