29. joulukuuta 2010

In love with Nordstrom Rack



Jee oonpas taas terveena, ei se vienu ku joku viis paivaa, mut nyt menee taas hyvin :) Ja mun taytyy sanoo et mulla on ihanin hostsisko, se oli nii huolissaan musta ku vaan oksentelin koko aika :( Mut tanaan tehtiin kaikkee kivaa, vierailtiin Omalla ja Opalla (hostmamin vanhemmilla) ja sen jalkeen mentiin Clackamus Town Centeriin kun piti vaihtaa yks hostiskan paita Macy's'ssa ku oli vaaran mallinen. No, ma sit siina samalla ku ne vaihto sita paitaa nii pikasin Forever 21:ssa jossa oli ihania vaatteita, ostin tollasen farkkupaidan josta oon pitkaan haaveillu mut en oo koskaan loytany sellasta kivan mallista ennenku nyt... Lisaks ostin neuleen ja topin. Ja sinne meni 44 dollaria, mut sovitaan ei taa oli mun joululahja ittelleni ku oon ollu niin kiltti hostsisko :) muahaha.

Sit mentiin Targettiin ja mun piti ettii sellasii ihanii Paul Frank yohousuja mut niita ei ollu enaa (no yhy yhy) ja sit kipastiin Nordstrom Rackissa, mika on vahan ku suomessa Stockmann, mut sen outletti. Ostin sit ton mun kauan himoitsemani Juicy Couturen hajuveden Viva la Juicy josta oon viimeset kuukaudet haaveillu. Sain sen siella alennuksella hintaan 34 dollaria vaik oikee hinta olis ollu 60, mista oon tosi ilonen!

Joulu ja kaikki muu meni tosi hyvin, kipeena ma aikani oon kayttany pelaamalla hostsiskon kanssa Super Mario Bros Wii:ta, joka on kylla paras peli ikina. Oon siina niin huono. Tykkaan pelata videopeleja mut mulle ei oo suotu tata lapi pelaamisen jaloa taitoa. Nyt olis sellanen tunne et tarttisin Kallee apuun :( Ikava. 

Vk

ps, oon ilonen etten ostanu sielta Rackista mitaan muuta kun ton hajuveden. Juicu Couturen vaatteet ja tavarat himottaa mua. Varsinki sellanen 75 dollarin meikkipussi joka oli alennuksella 32 dollaria. mun on saatava se. Ennemmin tai myohemmin dot dot dot

pss, oon ilonen, hostisa anto mulle joululahjaks ihan sika hyvia muistikortteja ja saan taas ottaa kuvia... Enha ma oo nyt ottanu neljan kuukauden aikana ku sellaset vaivaset 2000... Nyt voin ottaa 4000 lisaa muahaha. Elama hymyilee, huomenna Skyhighin o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti