13. lokakuuta 2010

Do you have windows in Finland?

(ekassa kuvassa mina&muut @ panda express ja tokassa amerikkalaisia tortilloja meijan partyissa)

joops. heti aluks tahan armo selittely, anteeks kun en oo paivitelly, mut mulla ei oo ollu a) erityisemmin aikaa b) jarkevaa sanottavaa c) hyvia uusia kuvia, joten oon nyt tas taukoillu sit vahan. mutta hengissa ma oon, hyvin menee, tulin just kisoista. huononsin aikaa 30 sekkaa (angst), ja mun aika oli 27,06 min. en oo erityisemmin tyytyvainen mut mun treenaus on ollu vahan mita on pari viimesta paivaa :-)

mutta joo, mun viikonloppu koostu trampoliineista, riitelysta kavereitten kanssa vaarinkasityksesta (joka on nyt ookoo, haha, oli niin niin hyva kun trevor luulin et ma olin sille vihanen ja ma luulin et se on mulle), epatoivosesta tanssimekko ostoksista (ja ei, en loytany hyvaa, tanssin mun vanhalla mekolla) ja laksyista. koulu mulla oikeestaan menee hyvin, oon saanu hyvia tuloksia mut oonki kaikki laksyt jaksanu teha ajallaan. viela. ei oo vaan pokkaa jattaa niita tekematta :-D

huoh... vasyttaa ja pitas lukee bilsaa kun huomenna koe aiheesta solujen aktiivisuus! jeij. me likey :D

Vk

ps, toi otsikko on puoli lappa, joka johtuu osittain siita etten osannu avat bussin ikkunaa niin yks poika paatti sit kysya et onks meilla ikkunoita Suomessa. ma sanoin ettei, me asutaan maan alla ikkunattomissa rotanloukuissa. tallasta tanaan, mites te? :-)

3 kommenttia:

  1. Ilmottaudun nyt sun lukijaks vaikka kyllähän sä itseasiassa tuolta sivupalkista nään että oon sun lukija mutta ihan sama!

    Tykkään kauheesti sun blogin ulkoasusta! Tällänen simppeli! Ja kuvista ja tekstistä! On kiva lukee miten jollain vaihtarilla menee HYVIN ku itellä on tälläst masennusta ja muutenki koti-ikävää meneillään... Ja oon muuten alkanu aina miettiä että olisko asiat paremmin jos olisin valinnu amerikan brittien sijaan... :----D Ku siis mietin ennenku hain vaihto-oppilaaks et kumpaan meen... No ei, oon ihan tyytyväinen britteihin...

    Mut terkkuja sulle sinne :)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos ihanasta kommentista! Lammitti kylla lukee kun joku jaksoi raapustaa noinki pitkan viestin :) Syy tahan blogipohjan yksikertasuuteen on sen et ma en vaan tajuu bloggerin ulkoasun muokkausohjelmaa. Css:n hallittejan ihan perushyvin mun tata en osaa muokata yhtaan! Mutta kiitti silti kehuista :

    No, mulla menee hyvin ja hyvin, yleensa huonot kokemukset taala korvautuu hyvilla :) Ei mulla taala kokoaika oo mitaan hodokasta, en vaan jaksa kirjottaa niista angst hetkista :D OOn ihan vrama et britit on ihan yhta hyvaa ma menna vaihtariks, kaikki riippuu vaan alueesta minne menee... Mulla kavi niin armo tuuri ton osavaltion kanssa... Tajusin pari viikkoo sitte :D

    Terkkuja sinnekki!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa aina siltä, että sulla on siä paljon rankempaa varsinkin koulussa, kuin täällä kotosuomessa :D Mulle ainaki kuuluu hyvää :) Syysloma alko tänään ja maanantaina lähetään matkalle.
    Have fun! :D

    VastaaPoista