31. lokakuuta 2010

Beat it beat it beat it

Tassa onki pari paivaa vierahtany tosi nopeesti. Me selvisin koti-ikavasta oikeestaan kahessa paivassa, sen jalkeen olo oliki jo paljon parempi. Nyt ma oon taas menossa mukana yhta innokkaasti ku ennenki :-) Torstaina meilla oli vika cross country meetti, ja ma tein uuden henkkoht ennatyksen :-) Paransin mun aikaa 20 sekall, eli uus aika on nyt sitte 26 min 10 sek. Ja kolme mailia siis eli oisko joku 5 kilsaa. Mutta mutta, nyt kun kerta halloween viikonloppu niin olin eilen sitten halloween juhlissa, jonka EF jarkkas. Olin menossa sinne silleen juhuu, tuleepa kivaa mut siel oli ihan alyttoman hauskaa. Sain paljon uusia kavereita jne!

Kaikkein randomeinta oli kyll se kun yks tytto tuli mulle vaan sillee, hei ootko sa suomesta? ma oon myos! Olin silleen et mita hittoo taala joku muukin suomalainen ku mina. Koetin siina sitten jotain sanoo, kieli takelti ja mun aani kuulosti ihan tyhmalta kun yritin puhuu suomee. Ei siis silleen et en muistau mitaan, enhan ma nyt suomee unihda, mut tuli vaan sellanen tunne et voinko nain sanoo vai pitaisko mun kayttaa toista sanavalintaa vai mita ha. Livena suomen puhuminen on niin erilaista kun skypen valityksella. Ja sita paitti ma tykkaan mun enkkuaanesta, se on mkavan matala  (LOL)

Mut sitten kuvia!
Tossei oo ees kaikki, en tie minne neki muut meni :D

toi vauvapuku on paras! kymmenen pistetta sille joka keksii mista leffasta toi on :-D

se suomalainen tytto on siis toi blondi tossa pinkissa takissa ja noi kaks muuta tyttoo n sen hostsiskoja. Taytyy kyl sanoo et ihan mahtavaa porukkaa :-D Ne naureskeli mulle kun en osaa sanoo "three" silleen jenkkilaisesti, sanon sen kuulemman niin et se kuulostaa "free"n ja "tree"n sekotukselta :-D woot

Lopuks tammonen ihana peiliteini kuva, mut siis tan kuvan tarkotuksena on vaan nayttaa mun puku. Mun piti oikeesti ettii jotain hienoo mut se puvun ettimen jai perjantaihin ja sillon ei enaa loytyny kokoja ja en alunnu kayttaa 60 dollaria johonkin pukuun jota kaytan  vaan kerran ni ostin sit kissan korvat ja hannan. Et tallasta eilen. Tanaan ois vuorossa Trick or treat eli karkkikierros, kuvia sitte siita :-)

Vk

ps, ai nii ja laulettii kans karaokee. Ma ja aino eli se suomalainen laulettii ja saatiin joka kerta 0 pistetta. Kertooko jotain meisa suomalaisista...?

2 kommenttia:

  1. aeee, saanko kymmenen pistettä kun tiedän et toi mahtava asu on leffasta the hangover? :D:D loistava!

    VastaaPoista
  2. Vähän mahtavat halloweenpillalot :D A catwoman ;)

    VastaaPoista