3. marraskuuta 2010

something really randommmmn

Halloween on nytte sitte ohitte, melki kaikki karkit syoty ja riittavasti on kyl juhlittuki! Nyt voi hyvalla mielella palata takas koulunpenkille. Mulla oli eilen eka esitelma enkuks (iik) joka meni kuulemma hyvin muitten mielesta. Ma en muista kyseisesta hetkesta mitan, selitin vaan jotain ihan randomia about the narrative techniques of the film Spirited away... Talla viikolla mulla on myos kolme koetta, ranskan sain jo takasin (31/31 eli kaikki oikein, jei) ja tanaan oli bilsan ja enkun kokeet. Ne tais menna hyvin. Perjantaina mulla on taas esitelma ja talla kertaa yksin. Jannittaa. No, kyl se menee hyvin, toivottavasti :-)

Me saatiin arvostelut meijan leffasta (jos joku haluu naha sen niin linkki mun facebookissa) ja me saatiin B. Ope kehu mun nayttelijan taitoja (haha) ja sano et ma olin kuvannu sen hyvin. Kuulemman very inmpressive for a first film.. sit se oli viela kirjottanu sinne et siita leffasta tuli parempi ku se odottikaan :-D Revettiin mun kaverin Meganin kanssa niin pahasti ku luettiin toi... Ma olin ihan yllattyny et jotku hyvat leffat sain C-:sen ja vastaavaa... Meijan oli sitte nakojaan tosi hyva :-)

Tanaan lahti paketti kotio Suomeen :-) Lahetin siis synttarilahjat siskolle ja veljelle. Ma toivon et ne tykkaa. Huom, Kalle ja Anna, jos ja kun luette tan, ette saa avata niita ku vasta sit ku me ollaan SKYPESSA, ma haluun naha teijan ilmeet lol :-D Huomenna cross country dinner, samantyylinen ku aiemmin. Otan taas kameran mukaan, luultavasti perjantaina oon sitte niita kuvia lisailemassa, jos hyvin kay :-)

Vk

ps, trevor sano mulle tanaan et "ma tiedan ettet sa tykkaa kun ma sanoin nain mut sa oot SUPER ADORABLE kun sa sanot "i feel myself an idiot"!" Niin ei voi kuulemma sanoo (kun sen kuulostaa jenkeista hassulta) ja ma kuulemma hoen tota koko aika :-D Haha.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti