10. marraskuuta 2010

My friend Vera looks like that guy


Awesome week! Ei voi muuta sanoo ;) Viikkoon on kuulunu mm Meganin synttarit (tmentiin tonne trampoliini paikkaan ja sit syotiin pizzaa ja muffinsseja), syyskuvailua (ei tosin oo yhta kaunista taala kun suomessa) seka extra-cross country dinner joka oli AWESOME. Syotiin taas vaikka mita ja meilla oli talent show jossa ma lauloin suomen kansallislaulun :-D Oon niin kauhee laulaja mut what ever... Lisaks mun kaverit teki rapin meijan joukkueesta jossa ma olin (LOL) ja sit Jordan ja Katie teki mulle oman teemalaulun :-DD Nyt oon lahossa  toisiin partyihin, korealainen vaihtarit palaa takasin koreaan niin me mennaan vahan pitaan hauskaa! Huomenna siita varmaan kuvia ja lisaks vahan enemmanki tekstii.. See ya!

Vk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti