16. marraskuuta 2010

Haaaaarry Pottteeer


Heh taas oon ollukki vahan kiireinen :-)Tallanen pikapaivitys nytte sitte. Mut siis viimeviikolla meilla oli TAAS loma (ei tosin mua haittaa) keskiviikosta sunnuntaihin, tehtiin kaikkee kivaa kavereitten kanssa ja shoppailtiin. Ja sitte mun hostaitilla oli synttarit niin leivottiin cupcakeja ja brownisseja :-D Huom huom bongatkaa SUOMI brownie!

Ens viikolla olis luvassa kiitospaiva, Blackfriday (eli siis hullut alennusmyynnit yhtena paivana, tyyliin kaikki -50%) ja Harry Potter Kuoleman Varjelukset osa 1... Kavereitten kanssa tietty. Ma toivon et noi kaikki jutskat onnistuu :-) Ei mulla kai muuta, hostsisko haluu koneelle pelaan niin paastan sen tahan.. Voisin mennakki itekki lukee kokeisiin hoho.

Vk

Ps, ai niin, kun leivottiin ja lepesin vahan kun mun hostsisko sano et brownies taikinaa ei voi teha ite. Repesin niin pahasti :--DD Talla kaikki leivotaan valmispusseista ja sitte hehkutellaan et ai kun on hyvaa taa ite leipominen. Tulee vahan sellanen tunne et missa kuplassa naaki elaa :-DD

3 kommenttia:

  1. Itellänikin on meinannu leipomisessa tulla vähän tota amerikkalaisuutta mukaan kun tiedän yhen ihan SAIRAAN hyvän suklaakakku -jauhoseoksen, johon pitää lisätä vaan vesi niin ostan sen aina sen sijasta että tekisin ite ku en varmana sais yhtä hyvänmakusta siitä muuten! Ja myös joulutortut. Ei se omatekemä taikina oo vaan yhtä lehtevää! Pakko ostaa aina valmisjuttuja.

    VastaaPoista
  2. sun _täytyy_ leipoa siellä jotain ite alusta loppuun ihan ite ni eiköhän niillä leuat tipaha lattiaan! :D

    VastaaPoista
  3. Hantta: Kylla maki ostan valmistaikinat kun teen joulutorttuja, unohdin sen :D Mut joo, taala on siis ihan sellanen kaytanto et leipominen tehaan aina suoraan pusseista ja suomessa on kuitenki paljo myos sellasta mis kaikki tehaan ite :)

    suvivi: Haha todellaki vois, oon vaan niin surkee leipuri :D oon miettiny et vois leipoo pullaa mut toinen vaihtari kerto et se ei meinannu loytaa HIIVAA mistaan niin en sit tie uskallanko yrittaa :D ehka ennen joulua!

    Kiitti kommenteista!

    VastaaPoista