21. marraskuuta 2010

My first Thanksgiving dinner


Kaytiin hostsiskon isovanhempien kanssa lauantaina yhessa 1600- luvulla rakennetussa talossa ja syotiin tuon ajan perinteinen Thanksgiving eli kiitospaivan ateria. Se ruoka muistutti ihan suomalaista perinneruokaa, eli tykkasin paljon! Soin siela ihan sika hyvaa perunamuusia... Koskakohan olin sita enne syony... Liian kauan aikaako sitten, kenties?

Ma tapasin myos mun hostaidin veljen ja sen vaimon. Vahanko mua havetti rapsia tolla mun kuvia tolla mun kameralla :D Tunsin itteni niin huonoks valokuvaajaks kun nain sen kameran... Woot. Maisemat oli ihan upeet btw. Oli aika kiva paiva suoraan sanottuna! Sunnuntaina en sitte tehnykkaan melki mitaan ku laksyja ja lenkkeilin... Ootan tiistaina, paasen leffaan sillon :) En oo Potter fani mut nyt kylla kummasti odotan tota paivaa! Ei mulla sen kummosempia muuten, huomenna maanantai ja kouluun, luvassa kaiketi kokeiden palautusta :)

Vk

ps, taala piti sataa lunta sunnuntaina muttei satanukkaan :( Ma kun odottelin snowdayta!

1 kommentti: