23. marraskuuta 2010

Snow day!


Jee, tanaan sato lunta! Tai oikeestaan viimeyona... Aamulla olin just lahossa kouluun, kun mun hostisa tuli kysyyn et onko meilla koulua. Tarkistin sit nopeeta netista ja ei ollu, ai ku ihanaa :-) Tosin ma en valita lumesta oikeestaan yhtaan ku oon suomessa jo ihan tarpeek tottun siihen, mulle riittaa sen verran et koulu perutaan. Meilla oli siis tasan yks sentti lunta satanu maahn ja koulut peruttu. Kelpaa mulle kyl :-)

Me mentiin sit leffaan kattoon Harry Potter Carlottan ja Rodin. Luis oli tulossa mut sita alko nakojaan kyrpiin kun me eli toisin sanoen ma olin sen mielesta "organisoinut" koko tilanteen huonosti ja se alko valittaan mulle et sen ei oo mitaan jarkee tulla jos sille ei oo varmasti kyytia. Ja se ei olis jaksanu kuulemma hengata meijan kaa tuntia ostarilla jollon se olis saanu aivan varmasti kyydin. Argghh. No ei se mitaan, meilla oli oikeestaan hauskaa ilman sita.

Leffa oli oikeesti tosi hyva Harry Potter elokuvaks, paras mun mielesta ehka niista kaikista, eli oon ihan positiivisesti yllattyny. Tosin ehka mun leffakokemusta viela paransi vieressa istuvan Rodin potterimitaatiot ja kummaliset aanet mita se teki :-D Lisaks mentiin shoppaan American Apparelliin ja Outfitterssille.

Btw, siella American Outfitterssilla oli myynnissa ihan sika hieno polaroid- kamera joka makso $150! Meinasin ostaa sen, mut perjantaina alkaa Black Friday ja se kamera tulee oleen -40%, niinku koko niitten valikoima. Carlotta osti sen kameran koska se ei tuu oleen taala perjantaina ku sen lahtee beachille sen hostperheen kanssa. Ma oon viela vahan kahden vaiheilla ton kameran kanssa, oikeesti en tarvi sita mut ku se on ihan sika hieno! No, mulla on aikaa miettia, saisin sen perjantaina $70 eli jolalin viidella kympilla euroissa. Argh. Mina ei tykata. Liikaa hienoja tavaroita olla Amerikassa.

Vk

ps, Rod  oli niin hauska ku sanoin et meen BlackFridayna shoppaan Guessille ja Hilfigerilla ku kaikki on -40% niin nain oikein kun se silmissa valahti ja sit se kysy et voiks se tulla mun kaa shoppaan :-D En tiennykkaan et perulaiset on tollasii truu shopaholiceja..

10 kommenttia:

  1. suljettinko teillä koulut tollasen lumimäärän takia? ;o voi ei mua naurattaa! ku kattoo täällä tonne pihalle, tällä sellaset -15 astetta pakkasta ja lähemmäs kolkytä senttiä lunta, käy teitä kateeks ;( me mietittii yks päivä et miks jenkeissä kannetaan ruokaostokset sylissä paperikasseissa (en tiedä kannetaanko oikeesti, mut ainaki kaikis leffois, sarjois tms.) nii äiti vaa totes et "jenkit on vähän sellasia kahvattomia paperikasseja" XD

    ois tosi kiva päästä amerikkaa vaihtikseks, sul kävi tuuri! tätä sun blogii on tosi kiva lukee, ihana nähä mitä ulkomail tapahtuu. noi kommentit tos ylhääl oli siis iha läppii :D

    VastaaPoista
  2. Jenina: Joo, taala ei olla totuttu lumeen ja sita ei sada ees joku vuosi joten ihmiset ei oo varustautunu yhtaan eika oo talvirenkaita ja tulee paljo onnettomuuksia! Ei kiva :/

    Joo, mahtaa varmaan kayda kateeks, muistan suomen tuskaset talvet (mm. viime talvi.. hrrr)... Nyt ma oikeestaan halun menna kouluun, nakee taas kaikki kaverit yhella kertaa :D

    Taala meilla ostokset kanenettaan sellasissa ylipienissa ja huonoissa muovikasseissa joita sitten on joku 50 jokasella asiakkaalla, tosi "ymparistoystavallista" :D Ja me viedaan ne ihan samanlailla karryissa auton luo ja sit viedaan karry poies... Haha, janna selittaa tallasta, en tie olis taa ees se kysymys mihin mun piti vastata :D

    Haha, kiitti kommentista :D Niita on aina mukava lukee. Nyt tarttee lahtee kouluun, en oo ees viela tehny evaita... :D

    VastaaPoista
  3. Ai etta ma tykkaan sun blogista.
    Kirjotat niin kivasti ja nuo sun kuvat on aivan ihania!
    Pida tosi hauskaa siella ja kirjottele kuulumisia.. :)
    Btw ei muuten olla edes hirmu kaukana toisistamme.. :D

    VastaaPoista
  4. silmissä välähti..hajosin :DD Rod vaikuttaa helmeltä hemmolta

    VastaaPoista
  5. Linnea: Kiitti kommentista :) Noo... No kuvat oniahn okei, mulla ei oo mitaan hvyaa ohjelmaa noitten muokkaamiseen, mutta kiitos silti :D Missa sa muuten oot kun oot taalla lahella? :D

    Anna: Se on helmi :D Sen silmissa valkahtelee aika usein ku se nakee kaikkia shoppailu paikkoja, nimimerkilla venattiin joskus puoltuntia ku se halus vaha sovitella vaatteita :D

    VastaaPoista
  6. No emma kovin lahella sittenkaa oo ku katoin tarkemmin kartasta, mutta siis oon Phoenixissa, Arizonassa. :D

    VastaaPoista
  7. Hahaha ma en ees tie missa Arizona on :D Mut hei pida hauskaa siela vaihdossa :)

    VastaaPoista
  8. Ihan rentoo, kun koulu perutaan yhen sentin lumikerroksesta :D

    VastaaPoista
  9. Pida saki hauskaa siella!!
    Paitsi ma oon vaan lomailemassa, viela 1,5kk :)

    VastaaPoista