5. marraskuuta 2010

You have a perfect career as a male model

VAROITUS! Jos et pida kamalista salamalla otetuista insidelappa kuvista, ala katso ;-)
Kylla, olen kamalan nakonen, mut naa on niita kuvia missa oon vahiten kamalan nakonen :-D

Ei voi muuta sanoo kun etta mahtava ilta! Meilla on niin mahti cross country- joukkue, tule eihan ikava kun suurinta osaa ei enaa naa missaan :-( Mutta yleisurheilu alkaa mulle marraskuun 29. paiva, sita odotellessa! Saa taas naha tuttuja naamoja :-)

Mutta joo, ton illan aika me kaikki syotiin ihan liikaa, juhlittiin Codyn Sweet 16 - synttareita, tanssittiin ripaskaa, posetettiin typerasti, pelattiin amerikkalaista tennista (peli jossa laiskitaan toisia kasiin niin kovaa kun jaksaa) ja ninjaa (noi kuvat missa ma oon on siita kun ma ja Jordan pelattiin ninjaa ja ma havisin joka kerta :-( oon luuseri lol), kiipeiltiin Kelsin ja Ianin autojen paalla (tosin ma en uskaltanu koska halusin ottaa kuvia :-D) ja kaikkee muuta yli-inside pitosta juttua josta ma en viitti puhuu enempaa koska ketaan ei kiinnosta. Mutta kivaa oli, nyt voi hyvilla mielin alotella viikonloppua!

Mulla oli muuten tanaan elamani toka virallinen esitelma taala enkuks ja se mnei tosi hyvin, menin lukkoon vaan kaks kertaa ja sillonki sain melki heti ajatuksesta kiinni. Janninta oli se etten valmistautunu melki yhtaan (koska olin eilen tuola juhlimassa josta noi kuvat on lol)... Tunnin jalkeen varmaanb 5 tuli sanoon mulle et hyvin tehty :-D Olin et woot. Ja opeki kehu mua ihan sikana. Mika muhun on tullu... En ma oikeesti oon nmoin hyva!

Vk

1 kommentti:

  1. Salamalla otetut insidelappa kuvat on parhaita :) !
    Tuuli

    VastaaPoista