26. marraskuuta 2010

Thanksgiving + Black Friday

Hee, meilla oli kiva Thanksgiving :-) Oisin laittanu kuvaa kalkkunasta mut photobucket jotenki sossi sen... No jyvat on tossa siks ku mun hostaidin isa kerto tarinan miks Thanksgivingia juhlitaan. Aluks kun niilla uudisraivaajilla oli vaikeuksia ja kauhee ruokapula niin jokainen sai syoda viis jyvaa per paiva. Oli ihan mielenkiintosta kuunnella miks ne sita juhlii, koska varmaan suurin osa jenkeista ei ees tieda miks ne juhlii sita.

Lahettiin sitte klo 11 meilta kohti Outlet mall'ia, napattiin Rod ja Luis matkalla ja jonotettiin kolme tuntia et paastin sinne ostariin. Sielal oli niin torkeesti autoja. Oikeesti meijan olis pitany oottaa ainakin viis tuntia, mut mun hostaiti oli fiksu ja "oikas" ja saastettiin kaks tuntia. Mut silti, venattiin kolme tuntia autossa et paastaan :-D Mut ei se mitaan, meilla oli tosi hauskaa kun juteltiin ja muuta, vaikka toisaalta kaikki oli niin sairaan vasyneita ja vaan halus sinne ostarille!

Kun me paastiin sisalle niin sitten alkokin kaikki hauska! Haha, oli niin hassua ku Rod oli niin innoissaan kaikesta ja ma en esim loytany Laurenilta mitaan, niin menin vaan seisoon sinne jonoon et sit ku se olis valmis niin paastais nopeemmin ohitte. Meilla oli kauheet suunnitelmat miten toimitaan :-D

Ma ostin ton ruskeen laukun Hilfigerilta, koska A)Tarviin toisen koululaukun B) Tarviin ruskeen laukun C)Mun kirjat mahtuu sinne D) Mulla oli viela extra kuponki Hilfigerille jonka olin saanu sillon ku olin ostamassa mun talvitakkia, jolla sain viela lisa -15 % pois. Alkuperanen hinta olisko ollu $47 ja alennuksia kanssa se oli joku $20 eli olisko joku lahella viittatoista euroo. Oon happy happy nyt :-D Lisaks ostin itelleni uudet (jotka todellakin tarviin) treenikengat yleisurheiluun, jotka oli joku $39. Shoppailin myos GUESSilla ja ostin mamille joululahjan (haha) ja noi korvikset, jotka on tossa kuvassa. Rakastan noita korviksia ~

Luis osti itellensa kengat (ma olin sille makutuomarina lol :-D) ja Rod osti varmaan jollain 400 vaatteita, taas vaihteeks. Kun oltiin shopattu joku kaks ja puol tuntia, oltiin jo ihan vasyneita. Lahettiin sielta joku puol viis oisko ja kotona oltiin joskus puol kuus. Ma kaaduin suoraan sankyyn ja nukuin johonki yhteentoista asti. Vaan. Mua vasyttaa nyt ihan sikana, vois tana iltana menna kerranki aikasin nukkuun, vaikka joskus yheksalta!

Hyvaa kiitospaivaa kaikille! :-)

Vk




7 kommenttia:

  1. paljo noi guessin korvikset oli? :o ihan sika ihanat ! ja hitto et sait halvalla ton laukun :D

    VastaaPoista
  2. Suvivi, kiitti :D Noi korvikset oli $ 12 eli joku vahan alle kymmenen euroo... Ei pahan hintaset mysta :D Joo toi laukun osto opetti et aina kannattaa saastaa joka ikinen kuponki, ei koskaan tie mita tulee ostaan :D

    VastaaPoista
  3. Toi laukku on ihana :)

    VastaaPoista
  4. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010112712772591_ul.shtml :O

    piti ny linkittää ku tajusin että oot oregonin portlandissa:D joo moi.............

    VastaaPoista
  5. suvivi: Hui kauheeta! Ma kuulin tosta mut en tienny et se meni noin! Kiitos linkkauksesta!

    VastaaPoista
  6. Vähän kivaa :D Mun siskolla on melkein samanlaiset tommoset niken kengat kun noi sun, mut vaan siniset :D

    VastaaPoista