11. marraskuuta 2010

Lina we are gonna miss you


Eilen me vietettiin Linan eli korealaisen vaihtarin laksiaisia. Mulla tulee ihan kauhee ikava Linaa, se on ihan mahtava tyyppi ja kaikkee muuta... No, ei voi mitaan, onneks on skype ja siela voidaan jutella... No, kuitenkin, kerron nyt teille mita kaikkee meidan AWESOMEen iltaan kuuluu!

Ekaks ma, perulainen vaihtari Rodrigo, italialainen Carlotta ja Lina mentiin Skyhigh nimiseen jattitrampoliini paikkaan, joka oli ihan mahtava! Carlotta ja Lina tosin vasy nopeesti, joten ma ja Rodrigo sit pompittiin vahan kauemmin... Siela oli mahtavaa pelata polttopalloo keskenamme :-DD

Sitten me mentiin Sushi Hana nimiseen sushi ravintolaan jossa me oltiin joskus aikasemminkin.. Nyt mulla on siita kuvia :--DD Siela oli ihan sika hauskaa kun Luis (saksalainen) ja Lucia (slovakialainen) ja Felicia liitty meijan seuraan... Soin ihan sikana ja makso vaan 8 dollaria... eli joku kuus euroo ja soin kaikkee ihan sika kallista :-D Sen jalkeen me mentiin vaikka mihin paikkoihin ja porrattiin ympari Tigardia, oli mahtavaa!

Tanaan me mentiin sit hostaidin ja Meganin kanssa outlet ostarille jossa oli mm. GUESSin, Hilffigerin ja Conversen outletit, ja paljon muuta. Mun tarkotuksena oli ostaa talvitakki ja sen ma sit loysinkin! Mulla oli hirveesti vaikeuksia paattaa, koska en halunnu ostaa sellasta valkosta toppatakkia kun kuitenkin sotkisin sen enka taas tumman sinista takkia (kun mun kaikki takit on sinisia lol) joten ostin sit UBER ihanan vihreen talvitakin Hilfigerilta, jonka alkuperanen hinta oli $ 119 ja alennuksessa $80 eli 60 euroo... Lisaks ostelin GUESSilta vahan koruja ja Hilfigerilta tavaroita joita lahettelen sitte Suomeen ihmisille joululhajoiks :-) Ei mulla kai sitte muuta, huomenna futispeliin I guess!

Vk

2 kommenttia:

  1. luin tän koko blogin äsken läpi ja iha sika mielenkiintosta lueskella mitä kaikkee samanlaista ja erilaista jenkeissä on! :D mietin vaan et näätkö ä- ja ö-kirjaimet siellä jonain ihme merkkisarjoina ja häiritseekö se sun lukemista suomalaisilta sivuilta?

    VastaaPoista
  2. Suvivi, kiitti mukavasti kommenttista, piristi oikeen mukavasti :) Naan aakkoset ihan normisti, mut mua vaan arsyttaa kun talla koneella ei pysty tekeen niita :/ Ma toivon et ihmisilla ei oo kauheesti vaikeuksia lukea mun teksteja, haha :D Mut siis kiitti ihan sikana kommentista!

    VastaaPoista