5. lokakuuta 2010

I hate writing essays - Espescially in English

Jee! Yks mun poika mun cross countrysta pyysi mua tanssiin sen kaa Homecoming- tansseissa! Haa, tuli ihan puskista toiki tieto! Se oli joteski niin sopoo kun se yritti kysyy sita multa suomeks :D oli raukka joutunu turvautuun Google Translatoriin joka on tunnetusti aika loistava! Mut jee, nyt mulla onki sitte stressattava mekko ja kengat... :(

Joo ei mulla muuta. Torstaina aattelin postailla kunnolla. Ma painun takas kirjottaa essetta, mulla on niita kaks talla viikolla. 3 sivua tekstia elokuvasta Rashomon? Kiinnostaa melkeimpa juu.

Vk

2 kommenttia:

  1. Toi on ehkä maailman söpöintä! Siis se ihan oikeesti koitti tulla selittään sulle jtn suomea!!! :) Mun sydän olis sulanut siihen paikkaan :))))) mut hei muutenkin on tosi kiva lueskella ain mitä sulle sinne kuuluu ja sulla on älyttömän hienoja kuvia!!
    Tuuli :)

    VastaaPoista
  2. Vähän sulosta :D Ihanaa kun viä suomeks yritti jotain sopertaa! Mullakin olis sydän sulanu :D

    VastaaPoista