16. lokakuuta 2010

We are the Tigard nanananananaa...

Kiitti kaikki jokka kommentoitte viime postaukseen :-) Mukava kuulla miten teillaki menee! Hee, meilla on nyt Homecoming- viikonloppu, eli siis kaikkee jannaan tekemista meille :-) Eilen oli paraati josta ma sitte napsinki kuvia ja oli kans futis peli. Pelista mulla ei oo kuvia kun ne olis nayttany ihan samanlaisilta ku ne mun aikasemman pelikuvat... Mun voitettiin McMinnville 52-6 eika ollu mikaan ihme kun ollaan niin pro koulu urheilussa kuulemma :-D Mut sitte tassa kuvia, voisinki vahan selostella niista yksityiskohtasemmin kun noi jutut ei muuten varmaan aukene teille... Ai niin ja toi otsikko on meijan koulun tunnuslaulu josta ma saan selvaa tasan nelja ekaa sanaa :-D

Ylempi kuva: Paraati alko tollasella orkesterin Tigard- kylttijustkalla mika oli ihan sika hienon nakonen kun aurinko kimmelsi silleen kivasti. Alempi kuva: Meijan koulun maskotti! Toi on mun kaveri joka on tuola sisalla, se sano et se taklaa mut jos se nakee mut mut ei se sitte taklannukkaan :-D Hyva vaan!

Ylempi kuva: Pollarit pitamassa jarjestysta haha. Alempi kuva: Seniori rekka! Oli helmi ku kaikki huusi melki kuorossa "Hi Vera!"

Ylempi kuva: Uimareitten rekka eli siis meijan koulu uimakerholaiset (kuulostaapa tyhmalta, mut siis ne jotka treenaa uintia ja kisaa siita, ihan niinku me cross countryssa) oli tollasen rekan paalla ja se lava oli taytetty vedella! Ne sit heitteli sita vetta meijan paalle :-D Alempi kuva: Saksakerholaiset ja Luis, saksalainen vaihtari on toi vihree paitanen :-D

Ylin kuva: Ma en oikeestaan muista mika rekka toi on :D Mutta siina oli paljon mun kavereira. Ps, huomaatteko miten ihanasti kuva on tarkennettu!!!1 Oikeen mestari otos lol. Keskimmainen kuva: Ihana koira josta nappasin kuvan kiireessa, se vaan rynnisti mun ohi. Siks tollanen evo- kuva. Alin kuva: Mini cheerleader tsirpuloita! Oi ku sopoja, niin ihkut meikitki :-D

Joo, tollasta oli :-D Mulla oli ihan sika kivaa, oli vaan niin hemskutin kylma! mulla oli kaks villapaitaa, takk ja UGGit jalassa ja silti jaadyin :-( Vois ehka alkaa ostella talvitakkia... Mut en kehtais kylla kayttaa sita viela kun ei taala kukaan muukaan viela niita kayta.

Mulla on kauhee lista mita mun pitais seuraavan kuukauden aikana ostaa:
  • Talvitakki: Taa on oikeestaan aika valttamaton. Ma en tie minkalaiset haluisin, mut kai ostan jonku Burtonin niin voin sit kayttaa sita ulkoillessa ja koulussa, sellanen semi siisti ku se on.
  • Kaulahuivi&Lapaset: Kylla, ma oon viela sinnitelly mun kesahuivilla! Ma en oo vaan loytany sellasia hienoja, mut pikku hiljaa vois alkaa ettiin oikeen tosissaan...
  • Suoristusrauta: Mita ma nyt oon tosta GHD yli-ihanasta raudasta lueskell niin oon tajunnu et se on just passeli mulle. Silla voi suoristaa jopa markia hiuksia ja se saataa lampotilan hiustyypin mukaan. Netissa hintaa on 110 dollaria, mut ma en uskalla tilata netista ainakaan viela.
  • Lampimia fleeceja ja neuleita: Mun tekokuituset h&m:n ei lammita! Yhyy! Vois menna taas shoppaileen mun mista ma sita aikaa repasen, ha :-( Ehka ens viikonloppuna...
Toi lista vois jatkuu vaikka loputtomiin! Mut nyt meen suihkuun peseen hiukset ja tekeen laksyt loppuun, tana iltana meinaan on Homecoming tanssit ja ma oon menossa mun parin kaa sinne. Saas naha mita tulee, otan kameran mukaan niin paasette sitte nauttiin kuvista!

Vk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti