3. lokakuuta 2010

My feet aren't so cold anymore thanks to my darlings

Ma luulin aluks et tasta viikonlopusta olis tullu boring koska Trevor joutu oleen toissa koko aika, mun hostpapi ja sisko oli autonayttelyssa koko viikonlopun ja mun hostmami teki toita joten ma aattelit et tasta olis tullu hyvin laksypainotteinen viikonloppu... No, ma yllatyin erittain posiitivisesti kun meijan koulun vaihtarit pyysi mua shoppaileen tanaan ihan extemporee... Laskeiltiin Panda Expresississa eli siis pikaruokaravintolassa missa saa kiinalaista ja sekoiltiin ja muuta. Shoppailin sitte UGGit ja oon niin rakastunu noihin kenkiin! Ja hintaa siis 140 dollaria eli 110 euroo, suomessa noita ei saa alle kahen sadan... Oon ehka maailman onnellisin ihminen nyt. Tulipa kumman materialistinen olo.

Vk

3 kommenttia:

  1. aaa ihanat. just mikkä mäki aion ostaa. ollaan sit samikset ku tullaan suomeen, ei varmaan haittaa x))

    VastaaPoista
  2. No ei kulee todellakaan haittaa ostat ihan sellatteet UGGit mikka haluut :D Iih, samiksii :D

    VastaaPoista
  3. Pikkusiskollas on muuten samalaiset :)

    VastaaPoista