27. syyskuuta 2010

That day I just went completely crazy



Siinapa ehka kaikki mita tein viikonloppuna niin kuvina :) Meilla oli EF-vaihtareiden tapaaminen jossa syotiin ja juteltin ja oli ihan kiva tavata muita vaihtareita mun alueleelta, ei olla nahtykaan sitten pyjamapartyjen. Me kaytiin myos Guessin ja Tommy Hilfigerin outlet myymalaoissa ja ma olin kuolla onnesta ja menin tietysti ihan sekasin kaikesta mahtavasta tavarasta! Kaikki vahintaan -30% :) Ostinki sit neuleen ja sukat 24 eurolla Hilpalta ja rahapussin 15 eurolla Guessilta... Ma lahetan mun pikkusiskolle Annalle mun vanhan Paul Frank rahapussin, oon ihan varma et se hyppii ilosta ku kuulee tasta... Se niin tykkaa saada mun vanhoja tavaroita :) Meen nyt nukkuun ku viimeyo vahan veny laksyjen parissa kun en oikeen aikasemmin jaksanu teha kun olin niin kipee lauantaina ja sunnuntaina... Huomenna treeneihin pitkasta aikaa, ootan innolla!

Ai niin, maistatutin salmiakkia tanaan mun kavereilla ja 1/15 tykkas :) Kommenttaja oli muun muassa "This tastes like an as*hole" ja "Omg how can you eat this this!" ja kaikkee muuta vahemman painokelposta :D Mut se joka tykkas oli ihan randomia... en olis ikina uskonu et taala on joku joka ei sylje salmiakkia heti maistettuaan!

Vk




 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti