24. syyskuuta 2010

Yeah I'm okay... I guess


(hehkeena reenien jalkeen)
Mulla on ollu kiireinen viikko! en oo ehtiny paljon koneella oleen, mita nu naamakirjassa aina sillon tallon... meilla oli glee partyt ja katottiin sit avausjakso ja naurettiin kuorossa kaikille lappajutuille... siella oli joku 15 tyttoo ja yks poika, joka oli meista se ehka kovin fani :D sit me syotiin ihan sikana erilaisia sipseja... mulla oliki seuraavana paivana eli keskiviikkona cross country meetti, juostiin 5000 metria. mun aika oli reilu 26 minsaa muistaakseni. no, torstai nyt meni silleen ihan semisti, ahkeroin laksyjen parissa ja oli vahan flussanen. mut sit tana aamuna herasin kauheeseen kurkkukipuun ja tukkoseen nenaan :( koko paiva meni miten meni ja sitte ku paastiin koulusta olin jotenki ihan sekasin ja hoipun bussiin ja trevor ja muut oli silleen et ootko ookoo. parin minsan paasta mulle tuliki jo parempi olo mut olin ihan varma et pyorryn tai jotain... mulla oli kai kuumetta, silta se ainaki vaikutti. no, ku paasin kotiin niin nappasin sarkylaakkeen ja painuin nukkumaan :D oon vielaki vahan flussanen ja huomenna koko kauden paras meetti, Nike sponsoroima ihan sikaiso tapahtuma missa on kaikkee ihan sikahienoo oheiskamaa myytavana! ma niin tasan meen tonne :( vaikka mulla olis aamulla 100 astettaa kuumetta.

ku olin palannu kotiin koulusta mulle tuli jotenki ihan hirvee angstikohtaus. mun eka taala vaihdossa. tuli sellanen olo et luoja ma haluun kotii, en kehtaa vaivata mun hosteja olemalla kipee. sit tuli sellaset ihanat muistot ku oon ollu kipee ja kaikki on suomessa paasannu mua ja kantanu herkkuja nenan eteen :D toi oli siis mun virallisesti eka ikava kohtaus. se tosin meni kahessa minsassa ohi, onneks. en haluu lahtee taalta. viela :D

Vk

ps, mulle on tullu kauhee UGGi kuume :D noi paikalliset sano et ne on taala ihan sairaan kalliita, joku 130 dollaria eli sata euroo :D anteeks mita! noihan on ihan torkeen halpoja :) ostan sellaset lyhyt vartiset UGGelit ja laitan sit kuvia tanne ku oon ostanu ne :) aattelin ostaa ne ihan kolmen viikon sisalla kun meijan koulussa on ihan torkeen kylma. ja ma oon ainoo joka palelee siela :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti