2. syyskuuta 2010

So how do you like it so far?

Meilla oli eilen EF - tyttovaihtareitten pyjamabileet! Jee jee! Harmi vaan et mun tartti menna aika aikasin nukkumaan, koska seuraavana aamuna, eli siis tana aamuna, oli meidan koulun freshmanien ja vaihtareitten Orientation, eli siis jonkinmoinen tutustuminen. Siita kota lisaa, mut nytten kuvia!


Me tehtiin kekseja meidan aluevalvojan, Lauran, tavalla mika on oletettavasti aika amerikkalainen tapa leipoo kekseja :D eli siis Lauralla oli vahmista keksitaikinaa ostettu kaupasta ja sitte me vaan lantattiin niita pellille ja paistettiin. Me havaittiin kuiteski aika pian ettei Laura ollu meista se keksimestari vaikka se sano et se oli tehny niita aikasemmin, vaan Kuntida, thaimaalainen tytto oli meista kaikken napparin tossa hommassa :D Hyviahan noi oli, maistu ihan silta Ben&Jerry:n jatskissa olevalta taikinalta :D

me katottiin leffoja, tai siis oikeestaan ma katoin vaan yhen ku piti menna nukkumaan :D Mut se leffa oli kai joku say anything ja oli tosi hyva :D ainakin musta tuntu silta ku nauroin koko aika, valilla ehka vaarissa paikoissa kun se on niin vanha elokuva ja oletettavasti sitten taynna kaikkia hassuja tilanteita. niinku ma nauroin ainakin 5 minsaa niitten naisten kasarihiuksille. tosin ei mulla paljon varaa kun omat hiukset nayttaa valilla (liian usein) ihan samalta!

Sitte me laitettiin kynsia... tossa ylemmassa kuvassa on saksalaisen Valerien kynnet ja mun tossa alemmassa. ja ei, ei meidan kynnet oo oikeesti noi hyvassa kunnossa, noi on tollasii tekokynsii mikka vaan latkastaan omien nysien paalle. joten kivaa jalkee tulin, tosin mun piti repii ne tanaan pois kun en olis saanu muute vaatteita paalle ku lahin juoksuharkkoihin :D

Joten siina kuva meista kaikista: meijan ICE-Laura, Valerie saksasta, Erea espanjasta (ma en ikina oppinu miten sen nimi kirjotetaan vaikka se joutu sanoon sen joku 10 kertaa, mut en varmaan oo ainoo), Kuntida eli Fai thaimaasta, MINA ja Bruna joka tuli eilen brasiliasta. voitte kuvitella miten siita on ollu varmaan ihana raahautua tonne jetlackissa, mut oli silla ainakin hauskaa tai silta vaikutti :D

Siina komeilee Lauran koiran jotkale, yhdeksan vee ukko ja nimee en muista :) mut tosi ihana koira jolla on vahan selkavaivoja :(

niin siis, tanaan oli freshmanien ja vaihtareitten tutustuminen koululla! tulin sinne tyylikkaasti myohassa avoautolla, koska noitten normiautossa oli jotain haikkaa akussa kaiketi. mut joo, sain tehtya valinnat ja kaapin! voin sanoo et niitten valintojen tekeminen oli aika vammasta, kiisteltiin opon kanssa tarviiko mun ottaa matikkaa/tieteita. no, se voitti ja mulla komeilee nyt lukkarissa ihmisen biologia. nannaa. ja tuun tosta hyotyyn.. oo... en mitaan?

mut mun muut valinnat ei oo viela varmistunu, mut mulla on nailla nakymin enkussa elokuvakurssi, bilsa, historia, koris ja ranska :) laitan kuvaa ja tietoo mun virallisesta lukkarista ku se varmistuu! niin, sain mun lokerikon, heh, mulla eksti varmaan 10 minsaa oppia miten se yhdistelma laitetaan siihen ja miten se kaappi avataan! siina on sellanen kassakaappi jutska missa pitaa rullata oikeella ja vasemmalle :D

joo... mulla oli tanaan ekat cross country treenit mikka meni ihan hyvin, tosin ulkona oli ihan sika kuuma, varmaan 30 astetta eika yhtaan varjoo! yrittappa siina juosta 45 minsaa. onneks en ollu ainoo joka ei kuolemaisiillaan :D huomenna meilla on taas treenit klo 9 am! meen nyt kattoon meganin kanssa camp rockia kun se on hoputtanu mua jo 20 minsaa :D

Vk

ps, toi otsikko on lause mita multa on varmaan tahan mennessa eniten kysytty :D

2 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköstä ja ihana toi pyjamabilejuttu :-) Mekin voitaisiin pitää noitten poikien kanssa ja laittaa niiden kynnet, haha...

    VastaaPoista
  2. kuulostaa helmeltä :DD hyvä et viihdyt :)

    VastaaPoista