18. syyskuuta 2010

how do you guys dance in finland?




Luci (slovakialainen), Carlotta (italialainen), Luin (saksalainen) ja ma mentiin perjantaina meijan koulun joukkueen peliin. hii, mun eka amerikkafutispeli ikina :) Me mentiin sinne yhessa mut hengattiin paljon muittenkin kanssa. ihan sika moni tona iltana kehu mun enkkua, aika janna :D ja sit ku joku kehuu sita niin meen ihan hamilleni ja en tie mita sanoo... meijan piti menna trevorin kaa ton pelin jalkeen sonicciin jatskille mut me ei loydetty toisiamme :( ehka sitte toinen kerta!


tanaan meilla oliki sitte tan kauden viralliset ekat ja oikeet cross country eli maastojuoksu kisat. ne viimekisat oli niin lappa :D mut joo, loukkasin jalkani torstaina (liikaa treenausta), joten ma sit juoksin kahen muun meijan joukkuelaiset kanssa noin 2,5 mailin matkan eli noin 4 kilsan matkan. ma olin meista se nopein vaikka olin puolikuntonen ja juoksin sen ajalla 16,34 min. olin ihan semi tyytyvainen, tosin ois se voinu menna paremminki. joudun meinaan kaveleen vahan ku alko pistaa ja jalkaa sarki samaan aikaan :D Mut ens viikolla meilla on kahet kisat, toivottavasti menee paremmin! tuola kisoissa oli muute ihan sika helmee vaikka satoki koko aika ku esterin pebasta. me keskusteltiin henkevia lady gagasta ja suomalaisten nuorten bilettamisesta :,D ai niin, alkaa valittako tosta mun kuvasta, oon just repeemassa nauruun :)

Vk

ps, gleen toinen kausi alkaa tiistaina! Jee! ollaan tyttojen kanssa ottettu tata ku kuuta nousevaa :D mut nyt takas laksyjen pariin. ja, kylla lauantai iltana...


2 kommenttia:

  1. Oiii niin kivan näköistä! Toi cross country vaikuttaa älyttömän hAUSKALTA! :) Ja me <3 forever21 as well !!! :) Jaeeeeeee GLEE!! ps. sulla on tosi kivoja kuvia!!
    Tuuli
    PS. oli ehkä vähän sekava komentti... :D

    VastaaPoista
  2. Vähän kivaa :D Noi kuvat tuolta pelistä on hienoja! Hyvä että on nyt parempi olo :)

    VastaaPoista