4. syyskuuta 2010

He likes the kissing voices


Meilla oli yhen perhetutun 40 - synttarit ja meijat oli kutsuttu sinne! Siela oli oikeestaan ihan sika kivaa, hengasin yhen Traversin kanssa ja sitte mulle selviski et se on freshman tana syksyna eli 14 :D luulin et se ois ollu mun ikanen mut hoh, ihan sama. mut se vaikutti tosi kivalta, niilla on amerikanfutis peli meita vastaan marraskuussa ja meen sit varmaan kattoon sita kun se niin kovasti hehkutti amerikanfutiksen hienouksia :D

se synttari sankari sai kyl ihan yyber maiekta lahjoja jotka kieli siita et niilla on tosi hyvat valit keskenaan :D sen sisko oli ostanu sille jotain miesten vaippoja vanhuuden varalle ja me oltiin ostettu (tai siis mun hostit oli ostanu) sille sellasen valon minka voi laittaa vessanponton kanteen nii jos yolla pitaa paasta vessaan niin on valo :,D se tyyppi oli ihan punanen joka ne sai eika ihmekkaan! sai se kylla ihan oikeitaki lahjoja mut noi oli parhaimmat :D sitte kuvia!

toi koira oli ihan suupper ihana! se nimi on muistaakseni Storm ja se veljen nimi on Thunder :) toi anteli mulle koko aika varvaspusuja. travers opetti mulle et jos haluu sen luokseen pitaa teha "kissing voice":a. aika janna :DDD siita siis toi otsikko...

sitte asiasta nakkimakkaraan eli ruokaan, joka oli sairaanhyvaa! oikeen kunnon ihana medium plus pihvi, kasviksia, corn on the cob ja tietty tollanen jatti perunaki viela. taa on siis before- kuva...
ja taa after - kuva! kaikki jokku ihmetteli miten mun kokoseen ihmiseen mahtuu noin paljon ruokaa. taa ei kuulosta hyvalta... taa usan reissu tulee niin oleen mulle turmiollinen... :D

     
jalkkariks oli jotain kakkua jotain en jaksanu syoda ja tota, mansikka raparperi kakkua joka oli ihanaa! raparperi on muuten iha sika janna englanniks... viekun muistais mika se on :D
vikaks kuva jonka paivansankari otti musta. vaikka toi onki iha  hirvee niin voisinhan ma sen laittaa kun en oo itestani paljon kuvia laitellu. mut hei, me mennaan huomenna rannalle, siis lisaa kuvia tulossa! adios amigos!

Vk

3 kommenttia:

  1. Jotenki tosi ihana lukee tätä blogias! :') Vaikken oo susta pahemmin mitään kuullukaa puoleentoista vuoteen, niin silti muistan sut tosi hyvin sieltä legendaariselta Tiedeleiriltä! En oo yhtään varma, että muistatko vielä mut, mutta ei se haittaa! :-D
    Ps. Oltiin kämppiksiä! ;)

    VastaaPoista
  2. Hih oli hauskaa lukea kirjoituksiasi, sinulla näkyy olevan mukavaa siellä Amerikassa! :) Vähän kadehdin sinua, mutta itse olisin kyl mieluummin vaihtarissa Pariisissa tai Saksassa :D Viimeisin kuva sinusta o ihana! Olet niin iloisen näköinen, jos nyt muistan oikein, niin toi o eka kuva minkä näin missä sulla näkyy hampaat :DD Nuo hiukset, ihanan kiharaiset! :P (Olenkin jo kehunut aiemmin..) Hei, mäkin ihmettelen miten sait tuollaisen annoksen suusta vatsaan, kun olet niin pieni.. :DD

    VastaaPoista
  3. tubu: Totta kai maa nyt sut muistan :)))) haha mussapa paljon muistamista legendaariselta tiedeleirilta mika oli mun osalta tosi legendaarinen :DDD Kiitti kivasta kommentista :D

    Jessucca: Jos ma saisin nyt valita niin oisin ehka harkinnu ranskaa, mut sillon en voinu hakee niihin ksoka mun jarjestossa pitaa olla lukenu kielta vahintaan vuoden :) ma en kauheesti nayttele ihmisille mun hammaskuvia kun mulla on niin hirveet hampaat ja toi kuva on vahan niinku vahinko, en tajunnu et mua kuvattiin :D kiitti sullekki ihanasta kommentista!

    VastaaPoista