14. syyskuuta 2010

pictures that love but i have never released



(kuvia torilta&mun bilsan laksyista)
mulle ei oikeestaan oo sattunu sitte kisojen mitaan kummempia. oon ollu koulussa, menny treenihin, ollu kotona klo 18.20, syony, rehny laksyt ja akkia kello onki ollu kaheksan. koulussa on ollu kivaa (en yleensa aattele nain), siella on kivoja ihmisia jokka on pelottavan kiinnostuneita musta :D meilla oli eilen ihan himo hauska IB Film tunti, ma vaan juttelin yhen Trevorin (joka on ihan hullu positiivisessa mielessa) & Meganin (joka on ihan sairaan ystavallinen) kanssa oikeestaan kaikesta elokuviin littymattomista asioista. meijan olis siis pitany pohtia kotona luettuea tekstia, mutta jooh siihenpa jai. se juttu vahan meni sit siihen me vaan kikateltiin hysteerisesti Meganin kanssa kun Trevor laitto itellensa sellasta huulirasvaa ja selitti et 'taa on mun lempihuulirasvaa, harmi vaan et tassa on pinkkipigmentti' sit se veti sita ihan himona huulinsa teki huulien jalkia papereihin ja heitteli niita sitte meille :DDD sit ku ope tuli sinne ja kysy et mita me nauretaan (ihan him orento ja kiva ope), niin Trevor sano et me nauretaan ku se on niin seksikas :D ei juma mika tyyppi. taa juttu ei varmaan auennu kelleekkaan mut joo :) ai nii ja sit ne opetti mua sanoon oukki doukki silleen amerikkalaisittain. se on oikeesti aika vaikeeta!

ps, mun joukkueessa on yks tyyppi joka nayttaa ihan Hugh Jackmanilta! Omg hyvannakosin mies ikina! a niin Amanda, oon EF:n kautta taala vaihossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti