19. syyskuuta 2010

Homework & shopping is a perfect combination




(ostin hameen, tregginssit, korvikset ja neuleen, oisin ostanu enemman mut ei ollu aikaa)
ei mulle juur mitaan oo tanaan tapahtunu ku shoppailua, aika lame sunnuntai :( oon siis pakertanu laksyja et saisin ainaki sen C:n keskiarvon et saisin jatkaa cross countrya... mulla menee siis hyvin bilsassa ja ranskassa, mut toi IB Film ja enkku on vahan... No... vaikeita kursseja. Me saadaan ihan himona luettavaa ja vaik ma alotan kuinka aikasin lukeen niin silti en tajua kaikkee tekstia ku ne on niin mahottoman vaikeita :( no, me saadaan kai talla viikolla takasin noita testeja, saas naha miten oon parjanny...

niin, sitte ilosempin aiheisiin eli mun shoppailuihin! kaytiin aamulla pikavisiitilla ostarilla ja ma rakastuin Forever 21:n vaatteisiin! Shoppasin aika vahan, mun shoppasin kuiteski... tonne on paastava takas pian! sinne ostarille muute avataan h&m aika pian, oon kauhee henkkamaukkaguru taala ku ihmiset bongailee mun vaatteita ja kysyy et millanen liike se on :) hii aika hassua...

Vk

3 kommenttia:

  1. hei muuten ku oon varmaa itekki lähös sinne britteihi vaihtoon, ni mua pelottaa nyt jo ihan sikana se, et mul tulis kauhee ikävä suomen kavereita, ni onks sulle iskeny se jo? :--D

    VastaaPoista
  2. oi mahtavaa :)) onhan mulla ikava kaikkia, muttei viela silleen kauheen pahasti.. aina valilla tulee sellanen janna fiilis :D mut jos on mahdollisuus niin kannattaa ehdottomasti menna vaihtoon, taa on niin hieno kokemus kielellisesti + saa paljon lisaa uusia kavereita joita sit ikavoi kun palaa takas suomeen :D

    VastaaPoista
  3. Mäki kävin forever 21 ja aivan mahtavat varusteet siellä!! T. Elisa lentokoneesta :D

    VastaaPoista