3. syyskuuta 2010

RUN GIRLS, RUN RUN RUN!

hee, alotin tanaan virallisesti cross countryn! nyt voin syoda mitaan haluun taala, ei pullistumisen vaaraa :)

meilla oli eilen ekat treenit joihin ma sain menna kattoon ja kokeileen niinku tietty menin, koska haluun tutustua ihmisiin ja muutenki pistaa vahan itteeni liikkeelle. valmentaja oli ihan innoissaan kun oon suomesta, sit se kysy et tiedanko ma duudsonit :D mulla kesti hetki tajuta mista se puhu, kun se aansi duudsons jotenki ihmeellisesti.. mua alko heti havettaa ihan sikana jos silla on sellanen kuva meista suomalaisista :D

no, valkku esitteli mut joillekkin tytoillen mun ryhmassa joista ma muista nimelta vaan Dianan, Tracyn ja Kelsin :D ne vaikutti tosi ystavallisilta ja kyseli multa kaikkee mita vaihtareilta yleensa kysytaan. yks kysy et onks jenkit oikeesti niin laskeja kun telkkarissa vaitetaan. kumma kylla ei jenkit mun silmaan mita extralaskeja oo... suurinosa ihan samanlaisia ku suomessa. tosin jos joku on jenkeissa laski niin se johtuu ihan siita et ne annoskoot ja ruuat on niin hemmetin suuria! joo ja asiasta nakkimakkaraan...

no, me juostiin eilen ekoissa treeneissa ja meilla oli tana aamuna "ihanat" aikajuoksut jossa katottiin ketka on tytoista 7 nopeinta ja ketka pojista 7 nopeinta 2 mailin eli n. reilun 3 kilsan matkalla. mahan en treennannu kunnolla sen jalkeen ku tulin tanne, joten, kunto aika nopsaa rapistuu viikossa. tai siis, mun koko elokuu meni siina 5 kertaa viikossa treenatessa, mut taala, ei mitaa joten ei ihmekkaan jos lihakset on paassy surkastuun :D

no, me juostiin eka se matka lammittelyks ja heti peraan uudestaan ja nyt tosissaan. mulla meni sen matkan juoksemiseen 16 minsaa ja luulin et oisin ollu hyvin, mut ei, nopein tytto oli jotain 12 minsaa, eli jain nelja minsaa karjesta ja olin joku viidenneks viimenen :D mut en sentaan viimenen! jotku pojat veti sen matkan 9 minsassa ja niilla oli niin paljon enerkiaa jaljella et ne naytti vetavan kunniakierroksen viela :D ah, oli niin ihana kattella niita kun ne juoksi ilman paitaa kauheessa auringon paahteessa... kaikilla oli joku himo sikspak lol :D

joo. maksoin tanaan osan eli siis 100 $ siita kausi maksusta, muka on puolet mika oikeesti pitais maksaa. oisin maksanu muute kokonaa mut niille kay vaan cashi niin mun taytyy nostaa rahaa ja maksaa loput sitte :) me treenataan 5 kertaa viikossa n. 2 ja puol tuntia kerrallaan jos oikein muistan. ja kisoja on aina sillon tallon. oon ihan kikseissa kun ens viikon maanantaina ei oo treeneja! jeaaah! koska on laber day! ma en tieda mika ihme paiva se on mut who cares, vapaata! tosin mulle sanottiin et sillon olis tarkotus treenata omatoimisesti... naah... no kai ma nyt sit ehka vahan vedan vatsalihaksia ja juoksentelen tossa naapurustossa :)

ei mulla kai muuta... viikonlopusta on tulossa MAHTAVA, on grillijuhlia ja rantailua, eli todennakosesti paljon kuvia luvassa :)

Vk

ps, ja toi otsikko tulee siita et mun loppumetrien aikana en juuri muuta kuullu :D sain sentaa kannustusta!

3 kommenttia:

  1. Kiva :D Mulle ei kyllä tommonen juoseminen sopis :D Kuulostaa siltä, et oot viihtyny hyvin :)

    VastaaPoista
  2. TUSKAA mähän kuolen sinne cross countryyn ku se alkaa!! mun pitäis kai mennä sinne tiistaina ja HETI ON KISAT. ei paineita. pam osti mulle joku viis miljoona eri välipalaa+energiajuomaa joita voin testailla, kaikki tätä cross countryy varten..:P

    VastaaPoista
  3. Ssatuu: Kiitti :) joo oon viihtyny ihan kivasti :)
    Anna: arvaa kuolinko ku jouksin sita kahta mailia :D meilal on kisat ens viikolla lauantaina, mun hostit tulee kuulemma kattoon :D

    VastaaPoista