17. lokakuuta 2010

Shake shake shake shake shake yay


Eilen illalla taa homecoming- viikko huipentu sitten tanssiaisiin jonne me sit mentiin porukalla. Ne tanssiaiset tai ehka paremmin sanottuna bileet ei ulkosesti juurkaan eronnu rellubileista (haha lol you know what I mean), porukkaa oli oh la la ihan sikana ja kaikki vaan tanssi! Tosin oli niin janna kun siela oli opettajia valvomassa eika ne kaytannossa tehny siela mitaan, istu vaan jossain nurkassa tuolilla. Mut ei niita siela paljon tarvittukaan, tilanne oli hallussa koko aika. Mulla oli ihan kivaa. Mua ehka vahan harmitti ku menin lupautuu sille yhelle tyypille pariks ku oisin halunnu tanssia muittenki kanssa. Mut miten vaan, opetin niille hemmutanssin (hei Anna, ma muistinki sen siela!) ja sit me sheikattiin Thrillerin tahtiin :-D Haha.

Huomenna koulussa meijan ois tarkotus IB Film- tunnilla esittaa meijan leffat mikka me ollaan tehty... Mua vahan jannittaa, meen nyt kattoon sen youtubesta kun Megan pisti sen sinne. Jos se on edustuskelposta materiaalia niin voin pistaa sen tanne. Ja ma varotan ihan etukateen et oon huono nayttelija, varsinki jos mun pitaa puhuu enkuks :-D

Vk

3 kommenttia:

  1. jee hemmutanssi lol :DDD ja jooo kiva jos teil oikeesti oli kunnon bileet siel, siis mun homecoming oli..no joo ihan kiva, mut tuli ikävä rellu bileitä. :P mut hyvä et sul oli kivaa ja hemmutanssi lmao x)))

    VastaaPoista
  2. Hahaa joo kivaa oli :)) Sama, rellubileissa paras meninki LOL :D

    VastaaPoista
  3. Haaahhhaahaaa HEMMU-TANSSI <3 <3

    Ja vähänks vaikuttaa kivalle toi teidän homecoming - vaikka ei ole rellubileitä voittanutta!! ;)

    Tuuli

    VastaaPoista